اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جدا شدن فلز محل اتصال پل غدیر در اصفهان/ اقدام به موقع پلیس مانع از حادثه شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان شب گذشته از جدا شدن محل اتصال پل غدیر مطلع و تا صبح در محل مستقر و از وقوع حادثه‌ای دلخراش و جبران‌ناپذیر پیشگیری کردند.

جدا شدن فلز محل اتصال پل غدیر در اصفهان/ اقدام به موقع پلیس مانع از حادثه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: بامداد امروز مأموران گشت پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از یک مورد جدا شدن یکی از دریچه‌های محل اتصال پل غدیر مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که محل اتصال یکی از دریچه‌های پل غدیر جدا شده و بسیار خطرساز است که بلافاصله اقدامات اولیه انجام و نسبت به ایمن‌سازی مسیر اقدام شد.

محمدی ادامه داد: از همان لحظات اولیه مأموران وارد عمل شدند و نسبت به روشن کردن لاستیک و هدایت کردن خودروها به مسیر امن اقدام و از وقوع حوادث تلخ پیشگیری شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه هماهنگی‌های لازم برای رفع عیب و تعمیر محل جدا شدن اتصال انجام شد بیان کرد: جان شهروندان برای پلیس ارزش زیادی دارد و مأموران پلیس حاضرند در سرمای شدید بمانند تا از وقوع حادثه‌ای دلخراش و داغ‌دار شدن خانواده‌ای پیشگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع پلیس راهور شهر اصفهان از وقوع حادثه‌ای دلخراش پیشگیری شد و امید است دعای خیر مردم شهرمان نیز بدرقه راه مأموران انتظامی باشد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول