اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۴۱ پروژه ورزشی نیمه کاره قزوین نیازمند ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار است/ پیگیر طرح شهرک ورزشی هستیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به پیشنهاد استاندار قزوین مبنی بر احداث شهرک ورزشی در آزادراه غدیر گفت: پیگیر این طرح هستیم و می‌طلبد در زمینی با هکتار بالا طراحی و با ورود بخش خصوصی احداث شود.

۴۱ پروژه ورزشی نیمه کاره قزوین نیازمند ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار است/ پیگیر طرح شهرک ورزشی  هستیم

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ظهر امروز در نشست با شورای شهر آبیک با اشاره به پیشنهاد استاندار قزوین مبنی بر احداث شهرک ورزشی در آزادراه غدیر اظهار کرد: دنبال این طرح هستیم و لازم است زمینی با هکتار بالا طراحی شود که زیرساخت‌های آب، برق و گاز آن باید توسط دولت تامین و طی فراخوانی، از ظرفیت بخش خصوصی برای احداث شهرک استفاده شود.

وی افزود: از سوی چند فدراسیون، سرمایه‌گذار متعدد برای احداث شهرک ورزشی اعلام آمادگی شده که شامل بخش‌های آفرود، موتورکلاس، اهداف پروازی و غیره خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد:  برای داشتن شهر و شهرستانی پویا و بانشاط   عاری از آسیب‌های اجتماعی هیچ راه گریزی جز توجه به ورزش نیست و هزینه‌کرد در این عرصه سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

علایی مقدم با اشاره به ظرفیتها و پتانسیل‌های مطلوب در عرصه ورزشی در شهرستان آبیک اضافه کرد: آبیک می‌تواند جزو شهرستان‌هایی باشد در استان، بازی‌های آسیایی و المپیک حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی استفاده از ظرفیت ورزشکاران دارای سابقه حضور در تیم ملی در رشته‌های مختلف را یک فرصت مناسب و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: احداث چمن مصنوعی در شهرک فردوس شهر آبیک به‌ عنوان‌ منطقه آسیب‌خیز نیاز مردم این شهرک بوده و جزو اولویت‌های ورزش و جوانان بوده است.

این مسئول به تخصیص ۱۴ درصدی اعتبارات ارزش افزوده به ورزش استان قزوین اشاره و تصریح کرد: این اعتبار به تعمیر و تجهیزات و پرداخت اندکی از بدهی پیمانکار استخر شهرستان آبیک اختصاص داده شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: نقشه‌های استخر در حال احداث شهرستان آبیک قدیمی بوده و یک سری ایراداتی داشت که دوباره طراحی و به روزرسانی شد که بخشی از این پروژه توسط پیمانکار اجرا شده است.

علایی مقدم با اشاره به ۴۱ پروژه نیمه کاره ورزشی در استان قزوین و نیاز به ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار ادامه داد: در سفر هیات دولت برآوردها و پیش‌بینی ها برای اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه کاره انجام شده و طبق پیگیری‌های صورت گرفته قول اختصاص اعتبار از سوی نهاد ریاست جمهوری داده شده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول