اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حمایت از توسعه ورزش های همگانی در دستور کار دولت قرار دارد

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: حمایت از بانوان قهرمان و توسعه ورزش های همگانی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

حمایت از توسعه ورزش های همگانی در دستور کار دولت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کبری علیخانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین در مراسم تجلیل از عطیه شهسواری بانوی قزوینی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران که با حضور سیدرضی آقاسیدی مدیرکل حوزه استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نگاه مثبت دولت سیزدهم در حوزه بانوان، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برای سلامت و ورزش بانوان برنامه های خاصی تدارک دیده است.

وی افزود: در این برنامه ها حمایت از بانوان قهرمان و توسعه ورزش های همگانی به شکل ویژه مطرح شده که امیدواریم به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود.

علیخانی اضافه کرد: برای اجرای بهتر این برنامه، کارگروهی طراحی شده که در آن از ظرفیت ورزشکاران و قهرمانان استفاده خواهد شد.

آقاسیدی مدیرکل حوزه استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: حضور بانوان قزوینی در مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی بسیار ارزشمند است و می تواند به عنوان الگویی مطلوب به نسل جوان معرفی شود.

وی افزود: رویکرد مجموعه مدیریتی استان حمایت حداکثری از قهرمانان و افتخارآفرینان استان در رشته های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری است.

گفتنی است؛ عطیه شهسواری، متولد سال ۷۹ در شهر قزوین، در بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان که به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شده بود، به عنوان یکی از اعضای تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول