اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کنگره ملی شهدای استان قم با محوریت مردم برگزار شود

استاندار قم گفت: کنگره ملی شهدای استان قم باید با محوریت مردم دنبال شود و البته که برای بهره‌مندی مطلوب از ظرفیت‌های مردمی و انجام هماهنگی‌های لازم همه ارگان‌ها و نهادها با باور قلبی پای کار بیایند.

کنگره ملی شهدای استان قم با محوریت مردم برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی عصر امروز در جلسه ستاد کنگره ملی شهدای استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) برگزار شد، تصریح کرد: برای کنگره ملی شهدای استان قم باید همه ارگان‌ها با باور دلی و قلبی پای کار بیایند؛ دبیرخانه ستاد کنگره باید دستگاه به دستگاه با مدیر مربوطه جلسه برگزار کند و کارها را بر اساس برنامه‌ریزی و زمانبندی پیش ببرد.

وی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد مردم به هر شیوه‌ای با کنگره ملی مرتبط شوند، اظهار کرد: کنگره ملی شهدای استان قم باید مردمی شود؛ به ازای هر محله یک ستاد عملیاتی ایجاد شود و کار برای شهدا باید همگانی دنبال شود.

استاندار قم عنوان کرد: باتوجه به اینکه اولویت در کنگره، با شهدا است، فعالیت‌ها نیز باید ابتدا در زمینه شهدا کامل و دقیق انجام شود و سپس در زمینه جانبازان و ایثارگران و رزمندگان کارهای مورد نیاز دنبال شود.

وی با بیان اینکه باید اقدامات فراگیری برای کنگره ملی در سال ۱۴۰۱ صورت بگیرد، اضافه کرد: از ابتدای سال آینده در سطح شهر و ورودی و خروجی استان تبلیغات کنگره با برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: حداقل از یک ماه قبل برگزاری کنگره، نیروهای اجرایی مستقر و کاملاً متمرکز در کار کنگره شوند و از ظرفیت‌های نیروی انسانی به خصوص مردمی در همه بخش‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول