اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تخصیص ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی آموزش و پرورش قم

استاندار قم با اشاره به تخصیص ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی آموزش و پرورش بر ضرورت پیگیری مدیران برای اجرایی شدن مصوبات شورای آموزش و پرورش تاکید کرد.

تخصیص ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی آموزش و پرورش قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، طی سخنانی پیگیری برای تحقق مصوبات جلسات را امری ضروری دانست و گفت: دبیرخانه ی شورا باید فعال تر عمل کند.

وی همراهی همه ی دستگاه های دولتی برای اجرای برنامه های آموزش و پرورش را خواستار شد و افزود: بایستی رسالت ادارات دولتی در راستای توسعه ی امر آموزش مشخص شود.

استاندار قم با بیان اینکه ۲۹ میلیارد تومان در سال جاری برای آموزش و پرورش استان تخصیص داده شده است ادامه داد: بایستی همه ی اعتبارات تخصیص یافته، برای اجرای طرح های عمرانی آموزش و پرورش استفاده شوند.

شاهچراغی همچنین با اشاره به مسائل فرهنگی و پرورشی در مدارس استان تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان نیز باید در راستای اعتلای فرهنگی و حل مشکلات مالی مدارس تقویت شود.

وی تشکیل کارگروهی برای بررسی و تامین نیازهای آموزش و پرورش در کمیسیون ماده ۵ به ریاست معاون عمرانی استاندار را نیز خواستار شد و تصریح کرد: از هر گونه حمایتی برای توسعه ی فضاهای آموزشی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول