اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عملکرد واحدهای صنفی در معیشت مردم تأثیر مستقیم دارد/ ضرورت تلاش همگانی برای آرامش بازار

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: جایگاه اصناف به عنوان متولیان بازار در نظام اقتصادی کشور، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این قشر سهم بالایی در تولید ناخالص ملی و اشتغال کشور برعهده دارند و نحوه عملکردشان در وضع معیشت تأثیر مستقیم دارد.

عملکرد واحدهای صنفی در معیشت مردم تأثیر مستقیم دارد/ ضرورت تلاش همگانی برای آرامش بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، علیرضا فاتحی‌نژاد سرپرست فرمانداری فرچک عصر امروز در نشست بررسی مشکلات اتحادیه‌های صنفی شهرستان قرچک، اظهار کرد: بهبود معیشت مردم جز برنامه‌های مهم دولت است و ما نیز در حوزه شهرستانی می‌خواهیم بازاریان نهایت همکاری را داشته باشند.

وی گفت: اهمیت اصناف به دلیل ارتباط مستقیم با مردم است و این باعث می‌شود با افزایش کیفیت فعالیت آنها، اعتماد اجتماعی نیز ارتقا یابد.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: در ماه پایانی سال و برای آرامش بازار نیازمند همدلی اصناف هستیم، همانطور که در تمامی برهه‌ها علاوه بر مسائل اقتصادی، در سایر حوزه‌های اجتماعی نیز درخشیده‌اند.

فاتحی نژاد عنوان کرد: فرمانداری در حیطه وظایف قانونی از اصناف حمایت می‌کند و در قبال آن اتحادیه‌ها نیز باید تکریم مراجعین، تسریع در ارائه ۰خدمات به کسبه، نظارت بر عملکردها برای پیشگیری از تخلفات را جزو اولویت‌ها دانسته و بدان عمل کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول