اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بستری ۵۰۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از بستری ۵۰۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان‌های همدان خبر داد.

بستری ۵۰۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در همدان

علیرضا توقیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آمار کرونا تا امروز در استان همدان اظهار کرد: تعداد مراجعین سرپایی جدید با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ۳ هزار و ۶۱۴ نفر هستند.

وی با اشاره به ۶۳ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر افزود: در حال حاضر ۵۰۲ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۴ نفر در مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از جان باختن ۳هزار و ۲۳۲ بیمار از ابتدای شیوع کرونا در استان خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۵ بیمار فوت کرده‌اند.

وی از شناسایی ۱۴۲ هزار و ۱۵۲ بیمار مبتلا به کرونا از ابتدای بیماری سخن به میان آورد و افزود: ۲۸ هزار و ۸۷۸ بیمار مبتلا نیز تاکنون بهبود یافته‌اند. 

توقیری مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان را ۳ میلیون و ۵۶ هزار و ۸۵۶ دز عنوان کرد و گفت: یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۲۳ دز در نوبت اول، یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۶۲ دز در نوبت دوم و ۵۰۶ هزار و ۷۱ دز در نوبت سوم تزریق شده است. 

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول