اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تشکیل ستاد مسکن برای تأمین سرپناه نیازمندان سمنان

استاندار سمنان گفت: ستاد مسکن به‌منظور تأمین سرپناه برای افراد زیر پوشش کمیته امداد در این استان تشکیل شود.

تشکیل ستاد مسکن برای تأمین سرپناه نیازمندان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در بازدید از اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان و در نشست با مدیرکل و شورای معاونان این اداره کل، با اشاره به گستردگی خدمات‌رسانی این نهاد ارزشمند گفت: اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر داخل کشور در خارج از مرزهای جغرافیایی نیز به انجام می‌رسد و تلاش و کوشش آنها سبب درخشش نام زیبای این مجموعه شده است.

وی گفت: با فعالیت‌های مؤثر و مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره)، مسیر زندگی افراد بسیاری در زندگی تغییر یافته است که می‌توان نمونه‌های بارز آن را بین افراد مختلف و موفق جامعه که زیر پوشش این مجموعه بوده‌اند، مشاهده کرد.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تسریع و سرعت‌بخشی به خدمات‌رسانی به خانواده‌های نیازمند گفت:  با وجود مردم بسیار متدین و دلسوز و حامی فقرا و همچنین وجود مؤسسه‌های خیریه، استان سمنان در زمینه کمک به افراد نیازمند همیشه پیشگام بوده است.

هاشمی ادامه داد: به‌منظور تأمین مسکن برای افراد زیر پوشش، ستاد مسکن تشکیل شود تا با تلاش مضاعف، مشکلات نیازمندان در زمینه مسکن و دیگر حوزه‌ها مانند اشتغال، درمان و ... برطرف شود.

وی اضافه کرد: در حوزه درمان و همچنین حوزه تحصیل افراد زیر پوشش هم کمیته امداد اقدامات مناسبی را به انجام رسانده است که باعث شده تا در استان سمنان دانش‌آموزانی که زیر پوشش هستند، از تحصیل باز نمانند.

استاندار سمنان بیان کرد: باید تلاش کرد تا پتانسیل مجموعه استان مورد استفاده قرار گیرد و مشکلات اشتغال افراد زیر پوشش کمیته امداد برطرف شود.

هاشمی با اشاره به اینکه اولویت کمک به مردم نیازمند از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) است، گفت؛ افراد محتاج و نیازمند باید شناسایی شوند تا در استان فرد نیازمندی وجود نداشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه استان سمنان پایلوت وحدت، همدلی و مردم‌داری است، تصریح کرد: در ادامه روند انتصابات در استان سمنان، امروز چهار مدیر بومی، جهادی و انقلابی برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی استان منصوب شدند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول