اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

صدور پایان کار ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر سمنان/ مشکلات صدور سند برطرف می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: برای دو هزار و ۵۰۰ واحد از پنج هزار واحد مسکن مهر شهرستان سمنان پایان کار صادر شده است و مشکلات باقی واحدها در زمینه اخذ پایان کار و صدور سند مالکیت برطرف خواهد شد.

صدور پایان کار ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر سمنان/ مشکلات صدور سند برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان سمنان اظهار کرد: برای صدور سند واحدهای مسکونی مهر شهرستان سمنان، اخذ پایان کار و تعیین تکلیف سهم الاجاره دولت امری ضروری است.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان سمنان در حد مقدورات و در چارچوب قانون، در خصوص بحث صدور سند مساکن مهر با رویکرد مثبت ورود کنند.

حمیدی ادامه داد: ضرورت دارد تا اعضا نیز برای تسریع در روند صدور سند، پای کار بوده و همگام و همراه با دستگاه‌های متولی امر اقدامات و مساعدت‌های لازم را داشته باشند.

وی تأکید کرد: نظام مهندسی و راه و شهرسازی، دو مورد تهیه نقشه پایان کار برای مساکن مهر با تعرفه تخفیفی و تأییدیه مهندس ناظر را در دستور کار قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: برای دو هزار و ۵۰۰ واحد از پنج هزار واحد مسکن مهر شهرستان سمنان پایان کار صادر شده است و با مصوبات این جلسه مشکلات باقی واحدها در خصوص اخذ پایان کار و صدور سند مالکیت برطرف خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: مساعدت در امر صدور سند مساکن مهر شهرستان سمنان با رویکرد مثبت به جهت تسریع در روند آن، انجام می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول