اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سابریست ارومیه ای مدال نقره تیمی آسیا را بر گردن آویخت

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: سیدمبین رضوی سابریست ملی پوش ارومیه ای به همراه تیم ملی نوجوانان ایران با قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی آسیا مدال نقره تیمی را بر گردن آویخت.

سابریست ارومیه ای مدال نقره تیمی آسیا را بر گردن آویخت

علی نجف زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: رقابت های شمشیربازی نوجوانان و جوانان  آسیا طی روزهای ۵ تا ۱۵ اسفندماه در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان در حال برگزاریست و چهار شمشیرباز ملی پوش ارومیه ای در این رویداد آسیایی حضور دارند.

وی افزود: در پیکارهای اسلحه سابر "سیدمبین رضوی" به همراه تیم ملی نوجوانان کشورمان در بخش تیمی این اسلحه موفق به کسب مدال نقره و مقام دوم آسیا شد و این در حالیست که "رضوی" نخستین حضور خود در یک رویداد آسیایی را تجربه می کند.

نجف زاده ادامه داد: تیم ملی سابر نوجوانان کشورمان در این رقابت ها با ترکیب نیما آقایی، سام ذوالقدری، سیدمبین رضوی و امیرمحمد میرشفیعی با قبول شکست 45 بر 32 برابر ازبکستان میزبان به مدال نقره دست یافت.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: سابریست های نوجوانان ایران در دور یک چهارم نهایی 45 بر 27 برابر هند به برتری رسیده و راهی دور بعد شدند و در ادامه نیز با برتری 45 بر 39 برابر کویت به فینال مسابقات صعود کردند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول