اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در استان قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مفتخر به خادمی ملت است و بر این اساس نیز مطابق وظایف خود، بخشی از جامعه را که در جریان شیوع ویروس منحوس کرونا دچار مشکلاتی شده اند، تحت چتر حمایتی خود قرار داده است.

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عصر امروز در جریان برگزاری مراسم توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح استان، اظهار کرد: رزمایش مومنانه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا در بین مؤمنین آغاز شد و در این بین سپاه میزبان محبت مردم و خیرین بود. 

وی افزود: تا به امروز بیش از 310 میلیارد تومان مردم، سپاه و بسیج، در جریان برپایی رزمایش مومنانه هزینه کرده اند و بسته های معیشتی تهیه شده را به جامعه هدف رسانده اند. 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) خاطر نشان کرد: در آغاز جشن های دهه فجر  امسال، یک مرحله 15 هزار بسته معیشتی را تهیه و توزیع کردیم که توسط فرماندهان نواحی در شهرستان ها نیر انجام گرفت.
رفیعی آتانی ادامه داد: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب نیز 15 هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 500 هزار تهیه شد که در این رزمایش نوزیع آن به صورت نمادین در شهر قزوین برگزار و پس از آن در گستره استان انجام خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: در این رزمایش بیش از 100 خودرو بارگیری و جهت ارائه بسته ها به جامعه هدف، راهی نواحی مختلف شدند تا با حفظ کرامت و حرمت افراد آسیب دیده، شادمانی سالروز پیروزی انقلاب را دوچندان کنند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: برخی از رسانه های خارجی مطرح می کنند که ایران بعد از 43 سال گذشتن از پیروزی انقلاب هنوز نیازمند دارد که ما خطاب به آن ها می گوییم خیر این طور نیست.
رفیعی آتانی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی مفتخر به خادمی ملت است و بر این اساس نیز مطابق وظایف خود، بخشی از جامعه را که در جریان شیوع ویروس منحوس کرونا دچار مشکلاتی شده اند، تحت چتر حمایتی خود قرار داده است.
وی ادامه داد: از همین جا پیام خود را به دشمنان خود می گوییم که آمریکا نگران گرسنگان و کارتن خواب های خود باشد چرا که ملت شریف ما بنا بر باورهای دینی خود این رزمایش را خلق کرده است. 
فرمانده سپاه صاحب الامر عنوان کرد: دست نیاز خود را به سوی مؤمنان و خیرین دراز می کنیم که به کمک ما بیایند.
 سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ما خادمان ملت در سپاه و بسیج آمادگی داریم که دوباره خیرین پای کار بیایند و پیش از فرارسیدن عید نوروز هم این رزمایش را پرشکوه تر و بزرگتر از قبل برگزار کنیم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول