اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رقابت ۱۴۳ رأس اسب برای کسب جایزه ۷ میلیاردی هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی+تصاویر

هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی فصل زمستان گنبدکاووس با شرکت ۱۴۳ راس اسب در دو روز پنجشنبه و جمعه بدون حضورت تماشاگران برگزار شد.

رقابت ۱۴۳ رأس اسب برای کسب جایزه ۷ میلیاردی هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در روز اول هفته شانزدهم (پنجشنبه) در مجموع ۷۹ رأس اسب ثبت‌نام کردند که پنج رأس به دلایل فنی شرکت نکردند و ۷۴ رأس اسب با یکدیگر رقابت داشتند.

رقابت در دور اول اسب‌های +۳ ساله ، ترکمن، کلاس پنج به مسافت یک‌هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که «عبدالحلیم قبادی» با اسب «صحرا گل» زودتر از خط پایان گذشت و «سراج‌الدین اندروا» با اسب چیتاگز و «آرمین آق آتابای» با اسب «صولت خان سام» جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم مسابقات اسب‌های ۳ ساله، دوخون، کلاس maiden به مسافت ۱۰۰۰ متر با هم رقابت کردند که «یونس اورکلی» با اسب «لالیسا» قهرمان کورس شد و «نیما اونق» با اسب «ایلناز کیا» جایگاه دومی را به دست آورد و «بنیامین جرجانی» با اسب ایران مقام سوم را از آن خود کرد.

رقابت دور سوم میان اسب‌های ۳ ساله، نژاد تروبرد maiden به مسافت یک‌هزار متر برگزار شد که «نورمحمد بهادر» با اسب«آشیل»، چابکسوار «کمال صالح‌پور» با اسب «جرجین» و «رامین قهرمانی» با اسب «سانتامونیکا» به ترتیب سکوهای اول تا سوم را کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های +۴ ساله، دوخون –maiden به مسافت یک‌هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که «یاسین زارعی‌کسلخه» با اسب «پارساخان» مقام اول را کسب کرد، «یونس اورکلی» توانست با اسب «آلتین سای» به جایگاه دومی دست یابد و «سراج‌الدین اندروا» با اسب گل زیبای امید به جایگاه سومی اکتفا کرد.

دور پنجم با رقابت اسب‌های ۳ ساله، دوخون maiden به مسافت یک‌هزار متر برگزار شد که «کمال دألیجه آتا » با اسب «کامیلا» اول شد، «علی‌محمد غراوی» و چابکسوار «آرمین آق آتابای» با اسب‌های «ریو آلپا» و «ریبل خوان» به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

دور ششم با رقابت اسب‌های +۳ ساله، دوخون کلاس ۶ به مسافت یک‌هزار متر برگزار شد که «سراج الدین اندروا» با اسب «وستینگ رز» به مقام اول دست یافت، چابکسواران «محمد امین توماج» و «کمال صالح پور» با اسب‌های «میشل مک لارن» و «ریولیزا» به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

دور هفتم نیز با رقابت اسب‌های +۳ ساله، تروبرد کلاس ۲ به مسافت یک‌هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که «بنیامین جرجانی» با اسب «بست می سلکشن» اول شد، «کمال دألیجه آتا» با اسب «توی استوری» دوم شد و «آرمین آق آتابای« با اسب «بن آمور» در جایگاه سومی قرار گرفت.

 

* ادامه رقابت‌های اسبدوانی در روز پایانی هفته شانزدهم
براساس گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در روز دوم هفته شانزدهم (جمعه) ۸۳  راس اسب ثبت نام کردند که از این تعداد ۹ رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شد و پنج اسب نیز به دلایل مختلف از شرکت کورس باز ماندند و ۶۹ رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۷ دور  یک‌هزار، یک‌هزار و ۲۰۰  و یک‌هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت در دور اول اسب‌های +۴ ساله ، ترکمن، maiden به مسافت یک‌هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که «یونس اورکلی» با اسب «سرو شادمیر » زودتر از خط پایان گذشت و «کمال دالی جه عطا» با اسب «آرش حسنی» و  «شایان خوجملی» با اسب «آوش آراد» جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

 

در دور دوم مسابقات اسب‌های سه ساله، دوخون ، کلاس maiden به مسافت یک‌هزار و ۲۰۰ متر با هم رقابت کردند که «رامین قهرمانی» با اسب «یادگار نور » قهرمان کورس شد و نیما اونق با اسب سامانتا جایگاه دومی را به دست آورد و «کمال دالی جه عطا» با اسب «سربناز مقام» سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول