اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نتایج نهایی هفته پنجم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس + تصاویر

روز دوم هفته پنجم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت ۵6 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

نتایج نهایی هفته پنجم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، دومین روز هفته پنجم از سری رقابت‌های کورس پاییزه گنبدکاووس عصر امروز با ثبت‌نام ۶۰ راس اسب پیگیری شد که از این تعداد چهار رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شدند و ۵۶ رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور یک هزار، یک هزار و ۲۰۰ و یک هزار و ۶۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسابقات اسبدوانی در دور اول با شرکت اسب‌های +۳ ساله ، ترکمن، کلاس چهار به مسافت ۱ یک‌هزار و ۲۰۰ متر آغاز شد که رامین قهرمانی با اسب «گیلدا وحدانی» زودتر از خط پایان گذشت و یاسر جرجانی با اسب «پهلوان گز»  و مهرداد خوجملی با اسب «بانوی اودک» به ترتیب در سکوی دوم و سوم ایستادند.

دور دوم مسابقات اسب‌های +۳ ساله، دوخون ، به مسافت یک هزار متر برگزار شد که کمال دلیجه عطا با اسب «لاگرتا» و نور محمد بهادر با اسب «فنیکس» و «نیما اونق» با اسب آرین مها سوم شد.

در دور سوم اسب‌های دو ساله، نژاد دوخون به مسافت یک هزار متر باهم رقابت داشتند که آق اویلی بشگرد با اسب «حاجی بهرام»، جواد آچاک با اسب «کینگ بابا» و «سراج الدین اندروا» با اسب «وین دنسر» به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های +۳ ساله، دوخون– کلاس دو به مسافت یک‌هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالحلیم قبادی  با اسب «جولگا»، نور محمد بهادر با اسب «آپاچی» و آق اویلی بشگرد با اسب «آناشید» مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم اسب‌های +۳ ساله، تروبرد– کلاس پنج  به مسافت یک‌هزار و ۶۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که عبدالحلیم قبادی  با اسب «لادا فوکوس»، کمال دلیجه عطا با اسب «شانی» و یاسر جرجانی با اسب «مون راکت» مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

دور ششم نیز شاهد رقابت اسب‌های +۳ ساله، دوخون کلاس۶ به مسافت یک‌هزار و ۶۰۰ متر بودیم که یاسر جرجانی با اسب «ادن لای» اول شد، آرمین آق آتابای با اسب «آرتا» و عبدالحلیم قبادی با اسب «پراگ» به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

عبدالحلیم قبادی با دو قهرمانی و یک مقام سومی به عنوان چابکسوار برتر روز پایانی هفته پنجم معرفی شد.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس: در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد و ۸۶۱ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶گانه تعلق گرفت.

گفتنی است از فردا (شنبه 6 آذر ۱۴۰۰) ثبت‌نام اسب‌های شرکت‌ کننده در رقابت‌های هفته ششم مسابقات اسبدوانی فصل پاییز شهرستان گنبدکاووس در دفتر هیئت سوارکاری این شهرستان آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول