اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام‌جمعه موقت قشم: شیعه و سنی با اتحاد خود، اشک دشمن را درآورند/ مسئولان بجای کت و شلوار ست‌کردن، کار کنند

امام‌جمعه موقت شهرستان قشم گفت: شیعه و سنی به سان دو بال برای اوج‌گیری هستند و این دو باید متحد شوند تا اشک دشمن را دربیاورند و تا از این آوردگاه ضربه‌ای به کشور وارد نشود.

امام‌جمعه موقت قشم: شیعه و سنی با اتحاد خود، اشک دشمن را درآورند/ مسئولان بجای کت و شلوار ست‌کردن، کار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام امید درویشی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم بیان کرد: ما باید در تقابل با دشمن متحد باشیم تا با مشکل مواجه نشویم؛ چرا که دشمن در مورد مذاهب و اقلیت‌های دینی برنامه‌های مختلفی دارد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی نباید ارزش‌ها تغییر کند، افزود: نباید برخی ارزش‌هایی که هشت سال قبل به اجرا درآمدند دوباره تکرار شود و در این رابطه ما از دولت مردمی انتظار داریم فریادمان را بشنوند.

خطیب جمعه موقت شهرستان قشم با طرح این پرسش که چرا با مفسدان برخورد قاطعی نمی شود، اضافه کرد: از دولت انتظار داریم مدیران تنبل 8 سال گذشته را کنار بگذارند و به دنبال بکارگیری نیروهای ارزشی و انقلابی جوان حزب‌اللهی باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اقدام انقلابی دولت در آزادسازی سواحل را اقدامی بزرگ قلمداد و بر ضرورت آغاز عملیات آزادسازی سواحل از خود دولت و رفع تمامی موانع تاکید کرد.

حجت الاسلام درویشی گفت: تخریب برخی آلونک‌ها که برای امرار معاش مردم مورد استفاده قرار می‌گیرند درست نیست و یا باید جایگزینی برای آنها ایجاد شود و سپس تخریب شود، یا اینکه مهلتی برای این افراد در نظر گرفته شود.

وی بر ضرورت حرکت هماهنگ و همدلانه مسئولان در شهرستان تاکید و اضافه کرد که دومدیریتی‌هایی که از دیرباز تاکنون وجود داشته، امیدواریم با وحدت بیشتر و استقرار روحیه ارزشی و انقلابی از بین برود.

امام‌جمعه قشم در انتقاد از سبک پوشش برخی مسئولین شهرستان برای ست کردن کت و شلوار و پیراهن، بیان داشت: مسئولین پای کار بیایند و برای مردم کار کنند و دنبال ست کردن کت و شلوار و پیراهن نباشند.

وی ادامه داد: متاسفانه مراجعه کردن به مدیران سخت و انجام امور مردم با تاخیر بسیار همراه شده و حتی دیدن برخی مسئولان شهرستان از دیدن رییس‌جمهور هم سخت‌تر است.

حجت‌الاسلام درویشی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جمهوری اسلامی در جنگ‌های مختلف در حال مدیریت است، افزود: قطار انقلاب در حال حرکت است و پرچم جمهوری اسلامی به دست رهبر انقلاب تقدیم امام زمان (عج) خواهد شد.

وی با ابراز نارضایتی از برخی کارها، موازی‌کاری‌ها و عدم همکاری و هم پوشانی برخی از نهادهای فرهنگی، ارزشی و انقلابی، افزود: انتظار می‌رود کارهای مشترک انجام دهند و نیروهای خودجوش برنامه‌های خود را با مجموعه‌های فرهنگی در شهرستان هماهنگ کنند.

خطیب جمعه موقت شهرستان قشم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش خواست تا حذف الگوهای شهادت از کتب درسی را جبران کنند تا دوباره شاهد حذف ارزش‌ها از سیستم آموزشی کشور نباشیم.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول