اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اقدامات دولت مردم را به آینده کشور امیدوار کرده است

امام جمعه موقت قشم گفت: اقدامات رییس جمهور و دولت سیزدهم مردم را به آینده کشور امیدوار کرده و سفر رییس‌جمهور به استان هرمزگان و این جزیره منشا خیر و برکت است

اقدامات دولت مردم را به آینده کشور امیدوار کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام روح‌الله معصومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم بیان کرد:  آیت الله رییسی از زمان خدمت در مشهد و سپس در قوه قضاییه توانست اعتماد آفرینی کند و انتظار می‌رود دولت سیزدهم تحقق عدالت در سرتاسر کشور از جمله قشم را از چرخه شعار به حوزه اقدام و عمل درآورند.

امام جمعه موقت قشم اعلام کرد: حضور سعید محمد به عنوان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در میان مردم و علمای قشم نشان داد مسئولان با جدیت در پای کار هستند و با مردم رابطه صمیمی دارند.

وی اظهار امیدواری کرد که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دیگر مسوولان این شهرستان هم برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت خود را برای خدمت به مردم ارایه کنند.

امام جمعه موقت قشم گفت: تکریم مادران و همسران شهدا کمتر از تکریم شهدا نیست و سالروز وفات ام‌البنین و دهه فجر زمان مناسبی برای احترام به این قشر عزیز است.

معصومی در ادامه خطبه‌های این هفته افزود: حضرت ام‌البنین چهره‌ای مقتدر است که در کنار حضرت زینب (س)، در قیام حضرت امام حسین (ع) و هم پس از واقعه عاشورا نقشی پررنگ در صدور پیام آن حضرت و افشاگری‌ها داشت.

انتهای پیام/88050

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول