اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سرمربی پیکان: دوست نداشتم در پلی آف با ارومیه مواجه شویم

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: به هیچ وجه دوست نداشتم در مرحله پلی آف با تیم شهرداری ارومیه مواجه شویم زیرا قبلا به مدت یک و نیم سال در این تیم مربی بودم.

سرمربی پیکان: دوست نداشتم در پلی آف با ارومیه مواجه شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه پیمان اکبری روز پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ارومیه و راهیابی به مرحله نیم نهایی در گفت‌و گوی خبری اظهار کرد: به بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تبریک گفته و به تیم خوب شهرداری ارومیه نیز خسته نباشید می گویم.

وی افزود: خوشحالم که در مرحله گروهی لیگ امسال بازی های خوبی پشت سر گذاشته و با قرار گرفتن در رده دوم جدول به مرحله پلی آف راه یابیم و قست این بود که 2 تیم محبوب پیکان و شهرداری ارومیه در این مرحله رودرروی هم قرار گیرند، البته به هیچ وجه دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد چرا که من  حدود یک سال و نیم در تیم شهرداری ارومیه مربی‌گری کردم و نمی خواستم در این مرحله یکی از این 2 تیم حذف شود.

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: ماهیت ورزش به همین برد و باخت هاست و خدا را شاکریم که برنامه‌هایمان در هر 2 دیدار پلی آف عملی شد و بازیکنانم در حد و اندازه های خوبی ظاهر شدند و از تک تک آنها قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: با پایان یافتن دیدارهایمان مقابل شهرداری ارومیه، از این به بعد آماده رویارویی با فولاد مبارکه سپاهان خواهیم شد چرا که این تیم نیز یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ امسال است که اغلب بازیکنان تیم ملی را در خود جای داده است و  از کادرفنی خوبی نیز برخوردار است.

تیم شهرداری ارومیه در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز  پنج‌شنبه با قبول دومین شکست متوالی مقابل پیکان تهران از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای خبر/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول