اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح ۴۸ طرح و پروژه بهزیستی به مناسبت دهه فجر

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۴۸ طرح و پروژه در بهزیستی خبر داد و گفت: افتتاح ۳۶ واحد مسکن مددجویی و افتتاح نخستین پردیس سالمندان استان (ویژه نگهداری زوج های سالمند) از جمله این طرج‌ها خواهد بود.

افتتاح ۴۸ طرح و پروژه بهزیستی به مناسبت دهه فجر

رباب موحد، مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است و توانسته با ارائه خدمات حمایتی و تخصصی بخش عظیمی از عموم مردم و جامعه هدف را بصورت مستمر و غیر مستمر تحت پوشش قرار دهد.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از افتتاح ۴۸ طرح و پروژه در بهزیستی خبر داد و گفت: افتتاح ۳۶ واحد مسکن مددجویی، افتتاح اولین پردیس سالمندان استان زنجان (ویژه نگهداری زوج های سالمند)، افتتاح اولین سالن اجتماعات خیر ساز ویژه جامعه هدف، ۷ طرح اشتغالزایی و... از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح این اداره کل درسطح استان است که به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افتتاح برنامه آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت در مراکز مثبت زندگی، اجرای پیمایش رصد آسیب های اجتماعی، اجرای طرح پروژه‌های همیاران سلامت روان در محلات برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری ملاقات عمومی با جامعه هدف بصورت محله محور و در مساجد، بازدید از منزل مددجویان در همه شهرستان‌ها، برگزاری جشن انقلاب در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان از دیگر برنامه‌های بهزیستی در این ایام اعلام کرد.

موحد خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم میثاق با شهدا و مراسم غبارروبی و نثار گل بر مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مزار شهدای گمنام، برگزاری جشن انقلاب در مراکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست و قصه‌گویی انقلاب در مراکز کودکان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت فجر 43 است.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان اضافه کرد: آذین بنـدی ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، ارائه خدمات تخصصی سازمان با تخفیف یا بصورت رایگان، برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت بزرگداشت انقلاب اسلامی، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و فضاسازی، تهیه و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، جشنواره کتابخوانی و مباحث قرآنی، مسابقه اذان بین کارکنان و مددجویان نیز از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول