اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ثبت ۸۹ وقف جدید در خراسان‌جنوبی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 89 وقف جدید در استان ثبت شده است.

ثبت ۸۹ وقف جدید در خراسان‌جنوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رحیمی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهار داشت: وقف حسنه جاریه بوده که باید این موضوع در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 89 وقف جدید در استان ثبت شده است، تصریح کرد: ارزش این موقوفات ۱۵ میلیارد تومان بوده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با ارزش‌ترین وقف در سال جاری را وقف مغازه‌ای در طبس عنوان کرد و گفت: ارزش این موقوفه یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رحیمی تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف را با استفاده از مشاوره وقف در امامزادگان یکی از برنامه‌های اوقاف استان عنوان کرد و ادامه داد: روحانیون برای تبلیغ در شهرها و روستاها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه مراسماتی از محل موقوفات برای دیدن آثار و برکات وقف انجام می‌شود، یادآور شد: معرفی واقفین جدید، معرفی نیات واقفان و آگاهی‌بخشی به مردم از برنامه‌های اوقاف استان است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول