اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

538 موقوفه در زیرکوه شناسایی شده است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه شمار موقوفات شناسایی شده را 538 بقعه ذکر کرد و گفت: 7 وقف جدید سال قبل ثبت شده است.

538 موقوفه در زیرکوه شناسایی شده است

حجت‌الاسلام «اسماعیل مختاری» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از زیرکوه،  اظهار داشت: از دهه وقف سال گذشته تاکنون ۷ مورد وقف جدید در شهرستان زیرکوه به ثبت رسیده است.

وی افزود: رسالت اوقاف در چهار بخش موقوفات، بقاع متبرکه ، موقوفات قرآنی و مساجد متمرکز است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه شمار موقوفات شناسایی شده را ۵۳۸ بقعه ذکر کرد و گفت: از محل موقوفات خیریه در سال جاری بیش از ۳۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام مختاری ادامه داد: در ماه محرم و صفر هزار و ۱۱۵ سبد غذایی و ۵۰ هزار پرس غذای گرم نیز بین نیازمندان توزیع شده است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه با بیان اینکه طرح «مهر تحصیلی» در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود، اضافه کرد: امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان نیازمند کرده‌ایم.

وی از توزیع بیش از ۷۵۰ بسته لوازم‌التحریر در آستانه سال تحصیلی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر موارد است که به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول