اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فارس من| وعده راه و شهرسازی محقق نشد/ مدیران دولتی خانه‌های سازمانی را پس نمی‌دهند!

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تقریبا 2 ماه از صدور اخطار و ورود دادستانی برای تخلیه خانه‌های سازمانی می‌گذرد اما تاکنون نه تخلیه‌ای صورت گرفته نه اجاره‌های عقب‌ افتاده پرداخت شده است.

فارس من| وعده راه و شهرسازی محقق نشد/ مدیران دولتی خانه‌های سازمانی را پس نمی‌دهند!

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بیش از ۲ ماه از ثبت سوژه «مدیران پس از پایان مدیریت، خانه‌های سازمانی را پس دهند» در سامانه فارس من می‌گذرد.

خبرنگار این رسانه در تاریخ ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ پیگیر این سوژه شد و با معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در این خصوص مصاحبه‌ای انجام داد که طی این گفت‌وگو اسکندر امینی گفت: افردی هستند که بالای ۱۰ سال در منازل مسکونی سازمانی سکونت داشته و حتی اجاره بها پرداخت نکرده‌اند.

وی افزود: امسال از طریق دادستانی و کلانتری به این موضوع ورود کرده‌ایم تا مستأجران این واحدها که علی‌رغم دریافت اخطاریه حاضر به تخلیه نشده‌اند را مجبور به تخلیه واحد سازمانی کنیم. (اینجا بخوانید)

و اما امروز چهارم اسفندماه تقریبا ۲ ماهی می‌شود که از ورود دادستانی و صدور حکم تخلیه به موضوع خانه‌های سازمانی می‌گذرد اما خبری از تخلیه نشده است همین موضوع خبرنگار فارس را به اداره‌کل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری کشانده است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در این رابطه گفت: تقریبا ۲ ماه از صدور اخطار و ورود دادستانی برای تخلیه خانه‌های سازمانی این نهاد می‌گذرد اما تاکنون نه تخلیه‌ای صورت گرفته نه اجاره‌های عقب‌ افتاده پرداخت شده است.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل خانه‌های سازمانی اجاره‌های عقب افتاده محاسبه و مکاتبات با دادستانی انجام شده است اما به دلیل اینکه ساکنان خواستار مهلت بودند دادستان این زمان را در اختیارشان گذاشته که امروز چهار اسفندماه این زمان به پایان رسیده است اما تاکنون خبری از تخلیه یا پرداخت اجاره نشده است.

گفتنی است اداره کل راه و شهرسازی تعداد قابل توجهی منازل مسکونی در خیابان شریعتی دارد که مساحت زمین هر کدام از این واحدهای ویلایی ۳۳۰ متر است و سال‌هاست در اختیار مدیران معدودی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/68024 /ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول