اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آغاز توزیع 545 تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی از آغاز توزیع 545 تن برنج تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: نرخ هر کیلوگرم برنج هندی تنظیم بازار ۲۴ هزار تومان و برنج تایلندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

آغاز توزیع 545 تن برنج  تنظیم بازار در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «مهدی جعفری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم در  ماه‌های پایانی سال مرتبط با تنظیم بازار اقلام مصرفی، پروتئین و میوه است.

وی افزود: در همین راستا تعداد ۱۳۰ بازرس و ۶۰ ناظر سازمان جهادکشاورزی با عنوان همیاران بازار در سطح شهرستان‌های استان سازماندهی و خدمت‌دهی می‌کنند.

آغاز توزیع ۵۴۵ کیلوگرم برنج در بازار مصرف

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی از تخصیص و توزیع هزار و ۷۷۵ تن انواع برنج از مهرماه امسال تا کنون در  استان خبر داد و گفت: از این مقدار ۵۴۵ کیلوگرم در حال توزیع است.

جعفری یادآور شد: ۱۵۰ تن برنج در قالب سبد معیشتی محرومین در اختیار نهادهای حمایتی و ۱۳۵ تن نیز به فروشگاه‌های اتکاء تحویل شده است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ هر کیلوگرم برنج هندی تنظیم بازار برای مصرف‌کننده ۲۴ هزار تومان و برنج تایلندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان می‌باشد.

توزیع ۱۰۰ گوشت مرغ منجمد در بازار مصرف

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان‌جنوبی گفت: ۱۷۵ تن شکر تنظیم بازار ویژه خانوار با قیمت ۱۵ هزار و ۲۳۰ تومان، ۱۵۰ تن شکر اصناف و صنعت و ۸۶ تن نیز شکر زنبورداران توزیع شده است.

جعفری با اشاره به توزیع ۱۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار به قیمت هرکیلوگرم ۲۰ هزار تومان برای مصرف‌کننده افزود: در مرحله دوم نیز ۴۰ تن گوشت مرغ منجمد شده وارد بازار شده است.

وی از تولید روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: ۴۰ تن گوشت مرغ تولید شده در استان به مصرف می‌رسد و ۱۱۰ تن مازاد نیز به استان‌های سیستان‌وبلوچستان، خراسان‌رضوی، یزد و کرمان صادر می‌شود.

صادرات ۶۰ تن تخم‌مرغ مازاد خراسان‌جنوبی به چهار استان همجوار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با اشاره به تولید ۹۰ تن تخم‌مرغ در استان خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ تن در بازار استان به مصرف می‌رسد و ۶۰ تن مازاد به استان‌های مجاور صادر می‌شود.

 جعفری قیمت گوشت مرغ گرم در خراسان‌جنوبی را ۲۹ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر شانه تخم‌مرغ برای مصرف‌کننده ۳۲ هزار تومان تعیین شده است.

وی از ابلاغ ۴۰ تن گوشت سردست گوساله منجمد خبر داد و گفت: هر کیلو گوشت منجمد سردست گوساله برای مصرف‌کننده ۱۰۷ هزار تومان است.

ذخیره ۸۰۰ تن میوه تنظیم بازار شب عید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی در خصوص تنظیم بازار میوه شب عید اظهار داشت: ۴۰۰ تن سیب و ۴۰۰ تن پرتغال خریداری شده در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

جعفری یادآور شد: سهمیه انواع روغن نباتی خراسان‌جنوبی ۷۲۴ تن بوده که وارد بازار مصرف شده است.

وی از عرضه اینترنتی شکر، مرغ و برنج در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: سامانه www.post-sam.ir با همکاری‌ پست راه‌اندازی و شهروندان می‌توانند از این طریق اقلام تنظیم بازار خود را خریداری نمایند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول