اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رویداد ملی گام دوم در بیرجند برگزار می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی خراسان‌جنوبی گفت: رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در قاب چندین رویداد برگزار می شود.

رویداد ملی گام دوم در بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرحند، «مجید علی آبادی» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در قاب ۷ رویداد و در محورهای مختلف برگزار می شود.

وی افزود: اولین رویداد در صنعت ساختمان با محورهای فناوری‌های نوین ساختمان، ساختمان و مصالح سبز، سیستم های نوین سازه ای، معماری بومی، هوشمندسازی ساختمان، بتن و توسعه پایدار و صرفه جویی مصرف انرژی است.

وی ادامه داد: دومین رویداد در علوم کشاورزی و صنایع تبدیلی با محورهای فرآوری زعفران، زرشک و عناب، بسته‌بندی گیاهان دارویی، اکوتوریسم و گیاهان دارویی، تولید بذر و تکثیر گیاهان دارویی، اگروفیزیک، بهینه‌سازی مصرف آب در بخش کشاورزی، شیر شتر و فرآورده های آن است.

وی با اشاره به این که سومین رویداد در صنایع دستی و گردشگری است، تصریح کرد: اقتصاد هنربنیان، کارآفرینی در صنایع دستی، زیورآلات وسنگ های قیمتی ، بازاریابی و تبلیغات در صنایع دستی، صنعت توریسم،گردشگری و بومگردی و آموزش هنر و صنایع دستی از محورهای این رویداد است.

وی بیان داشت: چهارمین رویداد در ماشین آلات و تجهیزات فناورانه با محورهای تجهیزات صنعتی، لوازم الکترونیکی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی، مواد پیشرفته فناوری اطلاعات، اپلیکیشن و بازی های رایانه ای، هوش مصنوعی  و فناوری های نوین است.

علی آبادی اظهار داشت: پنجمین رویداد در زمینه معدن، سنگ های زینتی و صنایع وابسته با محورهای ، اکتشاف،استخراج و فراوری ناوریهای نوین، مدیریت آب و انرژی، هوش مصنوعی در معدن، بازاریابی و صادرات، مدیریت پسماند، ارزیابی ریسک، مدلسازی، سنگ های زینتی و صنایع وابسته است.

وی ششمین رویداد این رویداد ملی را در زمینه مالیات و امور حقوقی دانست و افزود: محورهای این رویداد تحولات نوین صنعت بیمه، مدیریت ریسک، هوشمندسازی،کاهش تخلفات، محصولات جدید بیمه ای، جرم یابی و جرم شناسی ،خدمات وکالت ، امور مالیاتی، حقوق کار و فناوری های نوین است.

وی افزود: هفتمین رویداد در زمینه آب ،خاک و محیط زیست با محور های حفاظت از محیط زیست، مدیریت پسماندها، ریزگردها، تصفیه آب و فاضلاب ، بازیافت فرونشست زمین، مدیریت سیلاب، بارورسازی ابرها، دفاع زیستی ، کاهش ضایعات و فناوری های نوین است.

علی آبادی اظهار داشت: به ۱۰ ایده برتر رویدادها از ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریال جوایز نقدی اعطا می گردد.

وی گفت: امکان استقرار ایده های برتر با شرایط ویژه در مرکز رشد و حمایت های مالی و امکان حضور در نمایشگاه ملی تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و دریافت مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال پژوهانه استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی نیز وجود دارد.

دکتر علی آبادی افزود: شرکت برای همه علاقه مندان و پژوهشگران آزاداست و علاوقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت :https:// iaubir.ac.ir مراجعه یا با دانشگاه آزاد اسلامی-مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه –دبیرخانه مرکزی رویدادها مراجعه کنند.

انتهای پیام /۶۹۰۷۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول