اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

کراس‌فیت قهرمانی قم برترین‌های خود را شناخت

مسابقات کراس‌فیت قهرمانی جام فجر زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی استان قم و رقابت ورزشکاران سه رده سنی با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

کراس‌فیت قهرمانی قم برترین‌های خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کراس‌فیت از جمله رشته‌های زیر مجموعه یکی از پرمخاطب‌ترین هیات‌های ورزشی یعنی هیات ورزش‌های همگانی استان قم است که ریاست آن را یکی از چهره‌های تحصیل کرده این عرصه یعنی اسماعیل زند بر عهده دارد و از زمان حضور وی تحولات مثبت و وسیعی در ورزش همگانی قم رخ داده است.

افزایش گرایش حضور مردم در فعالیت‌های همگانی ورزش، ایجاد انگیزه برای فعالین عرصه ورزش به منظور مشارکت در راه‌اندازی رشته‌های جدید زیر مجموعه فدراسیون همگانی، بهره‌گیری از دانش و تجربه قهرمانان با سابقه ورزش قم برای توسعه ورزش همگانی و حتی گرایش اسپانسرها به حمایت از ورزش از جمله اتفاقات مثبت این هیات به شمار می‌رود.

یکی از رشته‌هایی که در این هیات به خوبی سر و شکل گرفته، کراس‌فیت است که مسابقات قهرمانی آن از سال 1398 استارت خورد و یکی از دوره‌های جدید آن به مناسبت میلاد حضرت علی علیه‌السلام ویژه آقایان در مجموعه ورزشی صهبا با حضور بیش از ۷۰ ورزشکار و البته با اجرای صحیح شیوه‌نامه های بهداشتی در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به انجام رسید.

در پایان این مسابقات و در رده سنی جوانان امیرمحمد منتظری‌مقدم، امیررضا نجاری و رضا اخلاقی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند، در رده سنی بزرگسالان پویا حاجی‌خانی، محمدحسن محمدی و داوود مهری بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در رده پیشکسوتان سیدسجاد کاظمی، مهدی آرامی و رضا نادری قمی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول