اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آخرین بازی رعد پدافند در فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در آخرین بازی خود از فصل 1400 مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سالن فرهمند موحد میزبان تیم پروتئین 99 البرز خواهد بود.

آخرین بازی رعد پدافند در فصل 1400 لیگ برتر بدمینتون

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پرونده فصل جاری لیگ برتر در بیست و هفتمین روز دی‌ماه بسته می‌شود و شاگردان محمدرضا مطیع که با توجه به 10 پیروزی در 13 هفته سپری شده بازی‌ها، نایب‌قهرمانی خود در فصل 1400 لیگ برتر باشگاه‌های ایران را قطعی کرده‌اند، بازی روز دوشنبه برای آنها جنبه تشریفاتی دارد.

نماینده شایسته بدمینتون استان قم سال 1399 بعد از یک دهه حضور در سطح اول مسابقات باشگاهی بدمینتون ایران، به مقام قهرمانی لیگ برتر 99 دست یافت و روند موفقیت‌های خود را با نایب‌قهرمانی سال 1400 ادامه داد، تیمی که در نیم‌فصل دوم متحول شده ظاهر شد و عملکرد فوق‌العاده خوبی از خود ارائه کرد.

رعد پدافند هوایی قم به مدیریت مهدی فرجی، سرمربیگری محمدرضا مطیع، مربیگری محسن صادقیان، سرپرستی مهدی خرم و با حضور بازیکنان شایسته‌‌ای همچون محمد پایروند، امیر قاسمی، صدرا صادقی، مهران شهبازی، مسعود پیروزی، شادمهر حیدری، رضا جانقربان، محسن معصومی و محمدمعین خاکی در این فصل به میدان رفت.

نماینده بدمینتون استان قم در دور برگشت نخستین باخت تیم قهرمان یعنی شهرداری شهر بابک را رقم زد و با کسب مقام نایب‌قهرمانی فصل 1400 لیگ برتر باشگاه‌های کشور، دومین دستاورد بزرگ بدمینتون ایران را در دومین سال متوالی حضور در لیگ برتر برای ورزش قم به یادگار گذاشت.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول