اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مشکلات اصلی واحدهای شهرک صنعتی ایوانکی چیست؟

کمبود نقدینگی برای سرمایه در گردش، تأمین مواد اولیه و قیمت‌گذاری آنها و طرح توسعه مشکلات اصلی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی ایوانکی است.

مشکلات اصلی واحدهای شهرک صنعتی ایوانکی چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از ایوانکی، محمدرضا باقری، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان عصر امروز به همراه مریم شاهی، مدیر بانک صنعت و معدن استان و علیرضا کاشی، سرپرست فرمانداری گرمسار از واحدهای صنعتی پارسیان کاغذ، هدیش سبز پارسیه و ذوب‌آهن آسیا بازدید کرد و با مدیران این واحدها به گفت‌وگو نشست و مشکلات و مسائل آنها را مورد بررسی قرار داد.

پارسیان کاغذ در زمینی مساحت حدود ۱۴ هزار مترمربع با زیربنای بیش از هفت هزار مترمربع زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است.

این واحد صنعتی ظرفیت تولید ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن خدمات برش و بسته‌بندی کاغذ را دارد.

هدیش سبز پارسیه در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و زیربنا حدود سه هزار و ۵۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری تحقق‌یافته ۹۰۰ میلیارد ریال، زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را ایجاد کرد.

این واحد صنعتی با ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ هزار دستگاه تلویزیون رنگی و انواع مخلوط‌کن برقی فعالیت دارد.

واحد صنعتی ذوب‌آهن آسیا با سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۳ هزار مترمربع تولیدکننده انواع شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با ظرفیت ۱۶ هزار تن است.

کمبود نقدینگی جهت سرمایه در گردش، تأمین مواد اولیه و قیمت‌گذاری آنها و طرح توسعه مشکلات اصلی واحدهای صنعتی مورد بازدید بود.

انتهای پیام/74001/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول