اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳ واحد صنعتی در دامغان به بهره‌برداری رسید

سه واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۱۲ میلیارد ریال به مناسبت ایام‌الله فجر در شهرک صنعتی دامغان به بهره‌برداری رسید.

۳ واحد صنعتی در دامغان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدرضا باقری، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آیین بهره‌برداری از سه واحد صنعتی در دامغان گفت: هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر، سه واحد در شهرک صنعتی دامغان با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۱۲ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: سه واحد صنعتی دهه فجر امسال در شهرک صنعتی دامغان، با اعتبار ۳۱۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال افتتاح شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: کارخانه آرین گداز جَم در زمینه ریخته‌گری فولاد با اعتبار ۲۶۳ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال، با ایجاد ۲۰ شغل مستقیم افتتاح شد که در زمینه تولید شمش فولاد فعالیت می‌کند.

باقری تصریح کرد: واحد تولیدی دستگاه آب‌شیرین‌کن صنعتی غشایی نیز با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های دهه فجر امسال با ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود ۱۰ نفر بود که به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه دستگاه آب‌شیرین‌کن صنعتی غشایی در زمینه تولید دستگاه‌های بزرگ تصفیه‌کننده صنعتی فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: این واحد ظرفیت تولید ۲۵۰ عدد در سال را دارد که در زمینه صادرات محصولات خود نیز در حال رایزنی است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: یک واحد تولیدی در زمینه تولید پوشاک زنانه با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال و ایجاد ۴۰ شغل پایدار افتتاح شد که ظرفیت تولید سالانه ۴۲۰ هزار دست لباس را دارد.

طرح‌های صنعتی در شهرک صنعتی دامغان با سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارای ۱۲ شهرک صنعتی مصوب و ۱۰ ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی سمنان با وسعت جمعاً حدود هفت هزار و ۲۱۹ هکتار بوده و چهار هزار و ۱۵۴ هکتار از این شهرک‌ها و نواحی جهت واگذاری به سرمایه‌گذاران صنعتی آماده‌سازی شده است.

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ شهرک و یا ناحیه صنعتی در استان سمنان وجود نداشت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول