اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز توزیع 20 هزار بسته معیشتی در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته۸۴۰ هزار تومان گفت: این بسته‌ها از امروز در بین نیازمندان که از کرونا آسیب دیدند توزیع خواهد شد.

آغاز توزیع 20 هزار بسته معیشتی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی یک‌هزار و ۱۱۰پروژه محرومیت‌زدایی و بهره‌برداری از ۶۰۳ پروژه در این راستا در استان زنجان که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج)زنجان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام شهدا و ورود به چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با ارائه گزارشی از برگزاری کنگره شهداد در زنجان اظهار کرد: برگزاری این کنگره خدمات ارزشمندی را حوزه‌های مختلف از جمله حوزه محرومیت‌زدایی فرهنگی و معنوی در بر داشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اجرای ۶ هزار برنامه در سطح کشور در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی اشاره و تصریح کرد: امروز هم شاهد بهره‌برداری از ۶۰۳ پروژه محرومیت‌زدایی خواهیم بود.

وی اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از ۶۰۳ پروژه محرومیت‌‌زدایی در مناطق مختلف استان را ۶۷ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومان اعلام کرد.

وی از آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۱۱۰ پروژه محرومیت‌زدایی به صورت همزمان خبر داد و گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها ۴۲۲ میلیارد و ۵۶۷ میلیون تومان است.

سردار جهانبخش به برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام دهه فجر در سطح استان اشاره و تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان با وجود همه مشکلات مردم پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته۸۴۰ هزار تومان افزود: این بسته‌ها از امروز در بین نیازمندان که از کرونا آسیب دیدند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول