اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ایمنی بازار قزوین در سطح کلان استانی پیگیری شود

در راستای بهبود روند تردد خودروها درمسیر میدان دفاع مقدس(دوراهی همدان) تا تقاطع نسیم شمال، وانت بارهای میوه فروش ساماندهی شوند.

ایمنی بازار قزوین در سطح کلان استانی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین درجلسه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری، در تذکری به شهرداری قزوین خواستار ساماندهی و جمع آوری وانت بارهای میوه فروش در مسیر دوراهی همدان تا تقاطع نسیم شمال شد و گفت: این مسیر به دلیل وجود وانت بارها درحاشیه خیابان بسیار پرترافیک شده است و مردم برای تردد در مضیقه هستند، لذا ضرورت دارد شهرداری قزوین برای این موضوع تدبیر نماید.

وی دربخش دیگری از سخنانش که به بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین اختصاص داشت درخصوص بودجه سازمان آتش نشانی افزود : بایستی در تخصیص بودجه این سازمان توجه شود و تخصیص صد درصدی برای تحقق پروژه های این سازمان صورت گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین درخصوص اجرای طرح مطالعاتی ایمنی بازار قزوین گفت: لازم است تا در سطح کلان استانی این موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول