اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شهردار شهرکرد: شرایط جَوی مانع افتتاح پروژه میدان ۱۲ محرم شد

شهردار شهرکرد گفت: اگر شرایط هوا مساعد بود، میدان ۱۲ محرم ۱۰ روز پیش افتتاح می‌شد اما در حال حاضر اگر سنگ‌فرش هم انجام شود سیمان و مصالح یخ می‌زند و از کیفیت کار کاسته می‌شود.

شهردار شهرکرد: شرایط جَوی مانع افتتاح پروژه میدان ۱۲ محرم شد

محمدتقی جاپلقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همه چیز برای افتتاح پروژه میدان ۱۲ محرم مهیا است اما شرایط جوی اجازه انجام عملیات سنگ‌فرش را نمی‌دهد.

شهردار شهرکرد افزود: اگر شرایط هوا مساعد بود این پروژه ۱۰ روز پیش افتتاح می‌شد اما در حال حاضر اگر سنگ‌فرش هم انجام شود سیمان و مصالح یخ می‌زند و از کیفیت کار کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور نور و روشنایی بهتر نیز پروژکتورهایی از تهران و مشهد سفارش داده می‌شود که تا ۱۰ روز آینده که هوا بهتر شود همه این موارد نیز حل می‌شود.

جاپلقی در پاسخ به این سوال که اگر امکان افتتاح پروژه نبود چرا در لیست پروژه‌های ۲۲ بهمن آمد، اظهار داشت: منظور رونمایی بود که به تشخیص اعضای شورا رونمایی و افتتاح به بعد از تکمیل شدن سنگ‌فرش موکول شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول