اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۱۲ پروژه عمرانی در شهرکرد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

شهردار شهرکرد گفت: امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ الی ۱۳ پروژه با اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هستیم که همه این کارها برای رفاه مردم شهرکرد است.

۱۲ پروژه عمرانی در شهرکرد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی عصر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی خدمات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه رسیدن برخی پروژه‌ها طی این چند ماه با درنظر گرفتن شرایط آب و هوا و شرایط مالی شهرداری همچون معجزه بود، گفت: این پروژه‌ها با ۱۰ الی ۱۵ درصد از نیروهای کاری به مرحله افتتاح رسیدند.

شهردار شهرکرد افزود: در کشور ما انرژی، سرمایه انسانی و نیروی کار وجود دارد در صورتی که در گذشته شاید نیروی انسانی بود اما نیروی متخصص نداشتم که امروز همه این موارد باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم مملکت را به آبادانی برسانیم.

جاپلقی افزود: امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۱۲ الی ۱۳ پروژه با اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هستیم که همه این کارها برای رفاه مردم شهرکرد است.

وی با اشاره به اینکه به محض اینکه تغییرات جوی اجازه دهد انقلاب زیبایی در چهره شهر رخ خواهد داد، بیان داشت: امروز میدان ۱۲ محرم افتتاح می‌شود البته هنوز به صورت ۱۰۰ درصدی کامل نیست که به تشخیص کارشناسان مرحله کاشی‌کاری این پروژه نیاز به شرایط آب و هوایی مناسب دارد و به زودی انجام می‌شود.

علی حیدری، در ادامه این جلسه با بیان اینکه مدیران شهری باید به گونه‌ای رفتار کنند تا بهترین خدمات را در اختیار مردم قرار دهند، گفت: تمرکز جمعیت در مرکز شهر بیشتر از آنچه که باید باشد است، همچنین مراجعت مردم استان به مرکز بیشتر است لذا برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم شهروندان این شهر را بی‌نیاز کنیم.

معاون عمرانی استاندار افزود: این عملکرد مسئولیت پرسنل شهرداری را بیشتر می‌کند که لازمه آن کار جهادی و مدیران انقلابی است که نمونه این مدیران در مجموعه جدید شهرداری دیده می‌شود.

حیدری در پایان گفت: قسمت کوچکی از مسئولیت ما مسئولیت فرهنگی است و باید بستر را به گونه‌ای فراهم کنیم که هیچ شهروندی از زندگی در این شهر پشیمان نشود و ما باید افق‌های دید را بازتر و اهدافمان را قوی‌تر کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه‌های عمرانی نظیر کمربندی ۱۵ خرداد با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال، بلوار ۱۷ شهریور با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، ساخت استراحتگاه کارکنان بهشت رحمت با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پروژه‌هایی در حوزه توجه به محوطه‌های تاریخی مانند ساماندهی کوچه مسجد جامع در سطح ۵۰۰ متر با اعتباری حدود ۸.۵ میلیارد ریال طی ۴ الی ۵ ماه گذشته به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده‌اند.

لازم به ذکر است، بوستان اقبال لاهوری با ۱۶ هزار مترمربع و اعتبار ۷ میلیارد ریال، پارک سمیه واقع در برم‌پهنه در مساحت ۶ مترمربع و اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، رونمایی از میدان ۱۲ بهمن با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، کارخانه تولید قطعات بتی با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ و ... از مجموع پروژه‌ها است که امروز افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول