اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات روستاییان خراسان‌جنوبی

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه های عرضه مستقیم تولیدات صندوق های قرض الحسنه توسط بسیج سازندگی در دهه مبارک فجر در همه نقاط خراسان‌جنوبی برپا شد که در مجموع 450 میلیون تومان عایدی برای عرضه کنندگان داشت.

نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات روستاییان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نگاه مجموعه بسیج سازندگی به حمایت و پشتیبانی از کارگاه‌های اشتغالزایی و مشاغل خرد و خانگی ذیل صندوق‌های قرض الحسنه مردمی و کمک به بازاریابی و فروش تولیدات روستایی به مناسبت دهه فجر ۱۰ نمایشگاه‌ عرضه مستقیم تولیدات روستایی صندوق‌های قرض الحسنه در استان برگزار شد که مورد استقبال مردم عزیز خراسان‌جنوبی قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به برنامه ریزی سازمان بسیج سازندگی کشور نمایشگاه فروش تولیدات صندوق‌های قرض الحسنه کلیه استان‌ها از ابتدای دهه فجر تا ۲۲ بهمن  در ۴۰ غرفه در تهران چهار راه ولیعصر حاشیه پارک دانشجو و مجموعه تئاتر شهر برگزار شد که بسیج سازندگی استان نیز در دو غرفه در این نمایشگاه حضور داشته و با جمع آوری تولیدات استان، تولیدات خانگی محصولات غذایی و فرآوری شده و صنایع دستی صندوق‌های قرض الحسنه مردمی را عرضه کرده است.  

وی افزود: در مجموع ارزش ریالی اقلام فروش رفته در نمایشگاه‌های استانی و ملی برگزار شده توسط بسیج سازندگی در ایام دهه فجر حدود ۴۵۰ میلیون تومان است که نقش قابل توجهی در تداوم و ثبات کارگاه‌های خرد و خانگی خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان داشت: یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی و عرضه مستقیم تولیدات روستایی و مشاغل خرد و خانگی بصورت شهرستانی، استانی و ملی بوده که در بازه‌های زمانی مشخص در طول سال برگزار می‌شود.

مهدی هنری گفت: همچنین از دو سال گذشته نمایشگاه دائمی عرضه تولیدات روستایی استان در مجاورت ساختمان بسیج سازندگی استان واقع در حاشیه بلوار جماران نبش خیابان دانش با برند (بستو) راه اندازی شده که وظیفه کمک به فروش محصولات بیش از ۲۰۰ تولیدکننده خرد در  استان را بر عهده داشته و با کمک به بازاریابی و فروش محصولات سبب پایداری کارگاه های خرد و  ایجاد مشاغل جدید بدون تسهیلات شده است .

انتهای پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول