اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

افتتاح نمایشگاه تولیدات روستاییان خراسان‌جنوبی با حضور سردار «زهرایی»

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: فردا اولین نمایشگاه تولیدات صندوق‌های قرض‌الحسنه صنایع‌دستی و مواد غذایی روستاییان خراسان‌جنوبی با حضور سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه تولیدات روستاییان خراسان‌جنوبی با حضور سردار «زهرایی»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «مهدی هنری» مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در راستای اشتغال و توانمندسازی در نقاط روستایی با هدف افرایش روحیه اتحاد و همدلی در بین مردم  ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه است.

وی بیان داشت: حدود سه سال است که در خراسان‌جنوبی با همکاری ۲۰ نفر از تسهیل‌گران سازمان بسیج سازندگی آموزش‌های میدانی در راستای توانمندسازی ظرفیت‌سنجی موارد مختلف روستایی و حاشیه شهرها و محلات این صندوق‌ها با محوریت مساجد در حال پیگیری است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه ظرفیت سنجی‌ها براساس جلسات مختلف کارشناسی با حضور مردم در راستای حل مشکلات، ظرفیت‌ها، توانمندسازی‌ها و پتانسیل‌ها که وجود دارد شناسایی می‌شود، گفت: صندوق‌های قرض‌الحسنه که در نهایت به تشکیل صندوق‌ها منجر می‌شود علاوه بر ایجاد اشتغالزایی و کمک به اشتغالزایی سبب افزایش همدلی و همراهی مردم در منطقه و محله می‌شود.

هنری با تأکید بر اینکه این برنامه‌ها بر مبنای مردم محوری است، ادامه داد: با حمایت‌هایی که تاکنون صورت گرفته از همه عرصه‌های مختلف با مشارکت مجموعه تشکیلات بسیج سازندگی برای پایدارسازی و ظرفیت بازاریابی باید استفاده شود که در این راستا با برنامه‌ریزی بازاریابی تولیدات کارگاه‌های خرد خانگی تولیدکنندگان صنایع‌دستی موادغذایی در روستاها نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با وجود کرونا در یک سال گذشته امکان برگزاری نمایشگاه نبوده اما در حال حاضر با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است اولین نمایشگاه عرضه توانمندی تولیدات صندوق‌های قرض‌الحسنه صنایع‌دستی و مواد غذایی  تولیدات خانگی از ۱۷ آذرماه به مدت سه روز در میدان ابوذر برپا شود که فردا با حضور سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ح/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول