اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دشمن به دنبال کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب است/ لزوم اهتمام ورزیدن به جهاد تبیین

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بر لزوم اهتمام ورزیدن به جهاد تبیین برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تأکید کرد.

دشمن به دنبال کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب است/ لزوم اهتمام ورزیدن به جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در یادواره شهدای ۱۸ شهید انقلاب شهرستان اراک با حضور خانواده‌های معظم شهدا اظهار کرد: انقلاب اسلامی علیرغم همه دشمنی‌های جبهه استکبار و حامیان آنها، توطئه‌ها در ابعاد مختلف را با شکست جدی مواجه کرده و این حاصل وجود مکتب اسلام ناب محمدی در انقلاب است که امام خمینی(ره) آن را پایه‌گذاری کردند و مقام معظم رهبری این مسیر را با اقتدار ادامه دادند.

وی افزود: دشمن در موضوع نظامی، امنیتی، سیاسی انزوای جهانی، تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌های منطقه‌ای با شکست جدی روبه رو شده و حرفی برای گفتن ندارد و همواره علیه انقلاب با خطای محاسباتی مواجه شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است، گفت: دشمن بعد از شکست‌های متعدد در طول انقلاب جنگ ترکیبی علیه ملت راه انداخته که یک ضلع آن فشار اقتصادی و یک ضلع آن عملیات روانی و تهاجم فرهنگی است و اینجا مقام معظم رهبری بسیار حکیمانه راهکار را جهاد تبیین معرفی کردند.

کریمی استحاله از درون را مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی خواند و افزود: دشمن با تحریف واقعیت‌ها، ترویج یأس و ناامیدی، سهل‌انگاری از دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب و زیر سؤال بردن غیرت دینی اهداف خود را پیش می‌برد و راهکار جهاد تبیین در همه بخش‌ها بسیار حکیمانه و راهگشا است و همه توان باید برای تحقق این جهاد پای کار بیاید.

وی با بیان اینکه جهاد یک فعالیت مستمر و حضور میدانی در صحنه است، ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی هرکجا جهاد مطرح شده و روحیه انقلابی، ایثارگری و ازخودگذشتگی در کنار آن آمده موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است و لذا راهبردهای دشمنان در جنگ نرم با جهاد تبیین خنثی خواهد شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم علاوه بر اینکه به دنبال تطهیر رژیم ننگین و وابسته پهلوی است، می‌خواهد حماسه‌های بزرگی که مردم در انقلاب خلق کرده‌اند را به فراموشی ببرد، خاطرنشان کرد: دشمن کوچک نشان دادن دستاوردهای عظیم انقلاب در بخش‌های مختلف را در دستور کار گذاشته و امروز همه در مقابله با این موضوع وظیفه و رسالتی مهم ‌داریم.

کریمی تأکید کرد: فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین فرمان لازم‌الاجرا و مهم امام مسلمین و یک حرکت دفاعی برای مقابله با دشمن است و رسانه‌ها، دلسوزان انقلاب و تریبون داران باید با روایتی صحیح از دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات عظیم انقلاب و حماسه‌های خلق شده، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در شرایط امپراتوری دو قدرت غرب و شرق با پشتوانه عظیم‌ مردمی تشکیل شد، تصریح کرد: در طول ۴۳ سال گذشته ملت ایران با جهادهای مختلف آن را به درختی تنومند تبدیل کردند و امروز در گام‌ دوم تحقق جهاد تبیین مسیر انقلاب را هموارتر و روشن‌تر می‌سازد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تشکیل تمدن اسلامی را مهمترین هدف انقلاب در گام دوم خواند و افزود: لازمه آن تحقق ارزش‌های اسلامی در همه بخش‌های کشور است و به فضل الهی آینده‌ای درخشانی پیش روی ملت ایران است.

کریمی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در خلق حماسه‌ها هم قبل از انقلاب و هم در دفاع مقدس و دوران ۴۳ ساله انقلاب همواره حضوری ماندگار و اثرگذار داشته و امروز باید نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو و تبیین شود و این روزها فرصتی مناسب است که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول