اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تحویل ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در استان مرکزی در سال جاری

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در سال جاری بیش از ۲۰۰ واحد مسکن محرومین تحویل ولی نعمتان انقلاب در استان مرکزی شده و این اقدام خداپسندانه با قوت ادامه خواهد داشت.

تحویل ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در استان مرکزی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان شازند اظهار کرد: بسیج یک نهاد مردمی و خدمت رسان است که با روحیه ولایتمداری، جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی در مقاطع مختلف پای کار بوده با نقش‌آفرینی‌های مؤثر توانسته کارآمدی خود را به اثبات برساند.

وی افزود: بسیج در آزمون‌های مختلف سربلند و موفق بیرون آمده و بسیج سازندگی به عنوان یکی از قشرهای خدمت رسان و مردمی بسیج در طول این سال‌ها در محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر توانسته اقدامات مؤثری انجام‌ دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: ایجاد انسجام ‌و هم‌افزایی بین نهادها و دستگاه‌های خدمت رسان در راستای رفع محرومیت و مبارزه با فقر یکی از اهداف بسیج سازندگی در استان مرکزی است که در این راستا ستادی در استانداری مرکزی تشکیل شده و امیدواریم با پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها شاهد اقدامات مؤثری باشیم.

کریمی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت در کشور گروه‌های جهادی و جهادگران بسیجی هستند، گفت: جهادگران بسیجی با نقش‌آفرینی مؤثر خود و به‌کارگیری روحیه دینی و انقلابی اقدامات مختلفی در راستای رفع محرومیت و خدمت صادقانه به مردم انجام می‌دهند و لذا امروز تقویت جبهه جهادی یک ضرورت است.

وی تأکید کرد: سنت حسنه خدمت‌رسانی به مردم روز به روز باید تقویت شود و بسیج در این راستا تمام‌قد پای کار است و مسیر شتابنده خدمت به مردم توسط سپاه و بسیج‌ روز به روز با قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: نهضت ساخت مسکن محرومین یکی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج در سال‌های گذشته است که در کنار سایر خدمات به ولی‌نعمتان انجام می‌شود و در سال جاری بیش از ۲۰۰ واحد مسکن محرومین تحویل ولی‌نعمتان انقلاب در استان مرکزی شده و این اقدام خداپسندانه با قوت ادامه خواهد داشت.

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در شازند

فرمانده سپاه ناحیه شازند نیز در این آیین گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته به برکت روحیه دینی، انقلابی و جهادی حاکم در کشور موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و دستاوردهای عظیمی در بخش‌های مختلف حاصل شده و امروز علیرغم وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و عزت است.

رشید اکبری بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم، رفع محرومیت‌زدایی توجه به روستاها و مناطق محروم از برنامه‌های مهم سپاه در شهرستان شازند است و رویکرد سپاه در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها امیدآفرینی می‌باشد که در سطح شهرستان شازند ۸۷ گروه جهادی سازمان‌دهی شده که در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال‌زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مؤمنانه، آموزشی و فرهنگی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مؤمنانه و سازمان‌دهی گروه‌های جهادی بسیج برای اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی که بیش از ۵۰ عنوان خدمت در قالب این طرح به مردم ارائه می‌شود از مهمترین اقدامات در راستای مقابله با کرونا و کاهش آسیب‌های این بیماری در شازند است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند با بیان اینکه در راستای ایجاد اشتغال بیش از ۹۱ صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه در سطح شهر شازند راه‌اندازی و بیش از ۴ هزار نفر در این صندوق‌ها سازمان‌دهی شده‌اند ادامه داد: در سال جاری بیش از ۱۷۰ مورد اشتغال‌زایی پایدار انجام شده و محوریت برنامه‌های اشتغال‌زایی توانمندسازی است.

اکبری اضافه کرد: یکی از مهمترین اقدامات جهادگران بسیجی در شهرستان شازند ساخت واحدهای مسکونی برای محرومین است که در سال جاری بیش از ۱۵ واحد مسکونی تحویل ولی‌نعمتان انقلاب شده و در ایام‌الله دهه فجر ۵ واحد نیز تحویل داده شد و بیش از ۲۵ جهیزیه نیز در سال جاری بین زوج‌های جوان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان شازند برگزار می‌شود که رزمایش کمک مؤمنانه، بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، نشست‌های بصیرتی و جشن‌های انقلاب و اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی از مهمترین آنها است.

فرمانده سپاه ناحیه شازند خاطرنشان کرد: امروز به برکت ایام‌الله دهه فجر و با حضور فرمانده سپاه روح‌الله برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌هایی در دستور کار قرار گرفت که دیدار با خانواده شهدا، تحویل ۵ واحد مسکونی، دیدار با بسیجیان و نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های مهم امروز بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول