اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۴۰ واحد صنعتی در گلستان به چرخه تولید بازگشتند/ واگذاری ۶۹ هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از احیای ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در این استان خبر داد.

۴۰ واحد صنعتی در گلستان به چرخه تولید بازگشتند/ واگذاری ۶۹ هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا شهمرادی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از واحدهای صنعتی در گلستان راکد هستند ما به دنبال این هستیم که این واحدها را از حالت رکود برداریم و تاکنون ۴۰ واحد تولیدی در استان احیا شدند و دوباره به چرخه تولید بازگشتند و ۳۰۰ نفر اشتغال در استان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۳ شهرک صنعتی در گلستان فعال است، گفت: از این تعداد ۶ شهرک صنعتی دارای تصفیه خانه فاضلاب هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ابراز کرد: در شهرک صنعتی ۲ هزار و ۱۰۰ زمین در اختیار شهرک‌های صنعتی گلستان قرار گرفت.

شهمرادی خاطرنشان کرد: قبل از تشکیل انقلاب اسلامی هیچ شهرک و ناحیه صنعتی نداشتیم اکنون تعداد ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در گلستان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۲۵۵ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران ایجاد شد که ۸۲۴ واحد به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان اظهار کرد: بیش از ۷۵ درصد از این واحدها فعال هستند یعنی تعداد ۶۲۰ واحد صنعتی در گلستان فعالیت می‌کنند و تعداد ۹ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی و اعتباری بالغ بر ۱۴۶۹ میلیارد تومان در این استان انجام گرفت.

شاهمرادی گفت: تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی در گلستان زیرساخت ها فراهم است به جز شهر گمیشان که گاز ندارد و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری شبکه انتقال آن به پایان برسد.

وی تصریح کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گلستان تدارک دیده شد از جمله آسفالت، هزینه‌های تصفیه‌خانه‌ها و حفر چاه و غیره است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی در ایام دهه فجر در گلستان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

شاهمرادی یادآور شد: تعداد هفت پروژه به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در گلستان کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: ۱۲ هکتار زمین از اراضی که خلع ید شده بود به سرمایه‌گذار جدید داده شده است.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول