اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دشمن اراده عمومی ملت ایران را هدف حملات خود قرار داده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: آنچه در طول تاریخ اسلام مورد هدف دشمن قرار گرفته تنها اراده عمومی ملت ایران و مسوولان جبهه حق است.

دشمن اراده عمومی ملت ایران را هدف حملات خود قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان مینودشت، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین پیش از ظهر امروز در جشن انقلاب در مسجد «سرایلوها« شهرستان مینودشت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به سادگی شکل نگرفته و پیروز نشده بلکه در این راه هزینه‌ها و شهدای زیادی ایستادگی کرده و جان خود را فدا نمودند تا این انقلاب به ثمر برسد.

وی تصریح کرد: در دوران رژیم شاهنشاهی برای خفقان مردم عده زیادی از افراد انقلابی و مومن را ساواک شکنجه کرده تا از مسیر خود برگشته و دست از انقلاب بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: به طور مثال ساواک سر شهید ایت الله غفاری را با مته سوراخ کرد یا پوست شهید طالب طاهری را زنده زنده از تنش جدا کردند و تنها جرم این افراد دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: دعای خیر مادران شهدا و فرزندان شهدا مانند دختر ۱۱ ساله شهید سنجه ولی برای حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران کافی است.

گرزین گفت: برای تشکیل و پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم ایران وارد میدان شده و از همه چیز خود برای دفاع، پیروزی و حفظ انقلاب مایه گذاشتند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما برای خدا و در مسیر الهی و به نفع مردم بود و در این سال‌ها دشمن از هیچ توطئه و ترفندی برای از بین بردن انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: دشمن در این ۴۳ سال نه علم موشکی، نه شخصیت و سیاسیون ما و نه هیچ چیز دیگر را هدف قرار نداده و تنها هدف دشمن در این سال‌ها اراده عمومی ملت ایران و مسوولان انقلابی و جبهه حق است.

وی ابراز کرد: اگر اراده ملت ایران و مسئولان در دفاع و حفظ نظام جمهوری اسلامی سلب شود مطمئن باشید کشور ایران اسلامی ما مانند بیشتر کشورهای دنیا ‌که دارای منابع عظیمی هستند یا گاو شیرده و یا مانند کشور اندونزی حیاط خلوت دشمنان خواهد شد.

گرزین گفت: کشورهای دنیا در هفت عامل مسائل نظامی، امنیت داخلی، قدرت تاثیرگذاری بر تحولات بین‌الملل، قدرت فرهنگی، قدرت علمی، قدرت انسانی و قدرت اقتصادی اقتدار داشته و امروز این قدرت‌ها متوجه اقتدار کشور ایران اسلامی شده و تلاش می‌کنند تا این قدرت و اقتدار را از بین ببرند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول