اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حماسه ۹ دی فتنه همه فتنه‌گران را به گور سپرد/ سردار سلیمانی نماد پرچمداری اباعبدالله در زمان حال است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: حماسه ۹ دی هرساله گرامی و مهم شمرده خواهد شد زیرا در این حماسه فتنه تمامی فتنه‌گران به گور سپرده شد.

حماسه ۹ دی فتنه همه فتنه‌گران را به گور سپرد/ سردار سلیمانی نماد پرچمداری اباعبدالله در زمان حال است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: باید فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن  برای نسل جوان و مردم عزیز شجره‌شناسی شده و در این با محتوایی به آن پرداخته شود.

وی تصریح کرد: دشمنان داخلی و خارجی، منافقین و نهضت آزادی که اعتقادی به انقلاب امام خمینی (ره) داشتند از همان روزهای اول درصدد خارج کردن ریل انقلاب از مسیر اصلی خود بوده و توطئه‌ها و فتنه‌های زیادی را در طول سال‌ها با ایادی دست‌نشانده خود در ایران‌ پیاده کردند.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از همان زمان زمینه‌ها و بسترهای لازم  برا مبنای ساختارشکنی بر طبق آموزه‌های سکولاریسم و از بین بردن نظام مردم‌سالار دینی فراهم شده و این زمینه‌ها تاکنون هم ادامه دارد.

وی با تاکید بر دشمن‌شناسی و توطئه‌های دشمن ادامه داد: تئوری‌سازی و آماده‌سازی از اواسط دهه ۶۰ آغاز شده و دشمنان داخلی و خارجی تلاش دارند تا دل‌های مردم را به سوی دنیا هدایت کرده و اعتقادات مردم و نظام که برآمده از خون شهدا و دسترنج انبیا و اولیا است را زیرسوال ببرند و این اقدامات هنوز هم‌ ادامه دارد.

ترابی گفت: متاسفانه در بین این افراد مدیرانی که هنوز نتوانستند وظیفه خود را در کشور تشخیص داده و اتاق فکر و اتاق داخل آنها لندن‌نشینانی چون مهاجرانی‌ها، سروش‌ها و غیره هستند دوست ندارند حماسه ۹ دی بازگو و گرامی داشته شود.

وی بیان کرد: حماسه ۹ دی باید مهم و گرامی داشته شود زیرا مردم در این حماسه تابوت تمامی فتنه‌های فتنه‌گران به گور سپرده شد.

* شهید سلیمانی جلودار نهضت امام حسین (ع) و نماد پرچمداری ابا عبدالله حسین (ع) است

امام‌جمعه گنبدکاووس با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی  ابراز کرد: شهید سلیمانی جلودار نهضت امام حسین (ع) و نماد پرچمداری ابا عبدالله حسین (ع) است و گرامیداشت این روز تجدید بیعت با سالار شهیدان خواهد بود، هرکس به این نهضت خیانت کند به نهضت امام حسین (ع) خیانت کرده است.

وی درباره اتفاقات یمن خاطرنشان کرد: خوشبختانه انصارالله در آستانه پیروزی است و توانسته یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر از استان مهم یمن که در جنوب عربستان واقع شده را آزاد کند و اگر معرب را فتح کند این درگیری به پایان رسیده و انصارالله پیروز خواهد شد.

* سفر استانی رئیس جمهوری در راستای بازسازی اعتماد عمومی مردم به دولت است

ترابی سفرهای ریاست جمهوری را در راستای بازسازی اعتماد عمومی مردم به دولت دانست و بیان کرد: شاهد سیزدهمین سفر رئیس جمهور به حرم کریمه اهل بیت و شهر اجتهاد و جهاد قم بودیم و این سفرها در راستای بازسازی اعتماد عمومی مردم به دولت و شناخت مشکلات از نزدیک است که بسیار مهم و مورد تاکیر رهبر معظم انقلاب بوده و استان گلستان نیز منتظر سفر وی به استان است.

وی تجلیل و استقبال از قاریان ممتاز کشوری را فضاسازی و فرهنگ‌سازی در راستای دین برشمرد و اظهار کرد: تجلیل و استقبال استاندار و مسوولان از قاری ممتاز کشوری در فرودگاه به نوعی فرهنگ‌سازی و فضاسازی در راستای مسائل دینی و قرآنی بوده و کار ارزشمندی است که باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول