اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جدال حساس شهرداری ارومیه مقابل شهرداری ورامین

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته بیست و چهارم رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دیداری حساس به مصاف شهرداری ورامین می رود.

جدال حساس شهرداری ارومیه مقابل شهرداری ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست‌و‌چهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه با انجام هفت دیدار در شهرهای آمل، اصفهان، ارومیه (۲ دیدار)، گنبد، رفسنجان و گرگان پیگیری می شود.

هم اکنون در فاصله سه هفته مانده به پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان تکلیف پنج تیم  فولاد سپاهان اصفهان، پیکان تهران، لبنیات هراز آمل، مقاومت یزد و شهرداری ارومیه به مرحله پلی‌آف قطعی شده است و هفت تیم دیگر برای کسب سه سهمیه باقی‌مانده تلاش می کنند.

در این میان تیم شهرداری ورامین (به عنوان میهمان این هفته شهرداری ارومیه) که تاکنون ۲۷ امتیاز کسب کرده در صورت شکست مقابل حریف ارومیه ای از رسیدن به پلی آف محروم می ماند و این امر جدال شهرداری‌ها را بسیار سخت و حساس خواهد کرد.

شاگردان ساسان خداپرست در شهرداری ورامین در جدال با شهرداری ارومیه‌ای که با ۱۴ برد و ۴۱ امتیاز در رتبه پنجم جدول است کار بسیار سختی دارند و به طور یقین برای رسیدن به مرحله پلی آف هر آنچه در توان دارند به کار خواهند برد.

عباس امانی ناظر فنی و حمید حق‌بین ناظر داوری این مسابقه هستند و علیرضا قریب به عنوان داور اول به همراه مهدی نویدی‌نو قضاوت آن را بر عهده دارند.

در دیگر دیدار این هفته تیم جوان و آینده دار آذرباتری ارومیه میزبان تیم مقاومت شهداب یزد است که با ۱۵ برد و ۴۲ امتیاز در رده چهارم جدول است و بر روی کاغذ از شانس زیادی برای پیروزی برخوردار است، اما تیم آذرباتری ارومیه در صورت رهایی از عارضه سرماخوردگی بازیکنانش می تواند با بهره گیری از امتیاز میزبانی به هفتمین پیروزی خود در لیگ امسال برسد.

آذرباتری ارومیه که هفته گذشته با شکست خارج از خانه مقابل پاس گرگان آخرین امیدهای خود را برای رسیدن به پلی آف از دست داده است فقط به دنبال کسب امتیازات بیشتر و پایانی خوش در لیگ امسال است.

در این دیدار ناظر فنی عباس امانی و ناظر داوری حمید حق‌بین هستند و قادر صادقی با کمک محمدرضا درفش‌کاویان قضاوت آن را بر عهده گرفته اند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول