اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آذرباتری فاتح شهرآورد والیبال ارومیه شد

تیم آذرباتری ارومیه امروز یکشنبه در شهرآورد هفته بیستم دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های برتر کشور با نتیجه 3 بر 2 بر میزبان خود شهرداری ارومیه غلبه کرد.

آذرباتری فاتح شهرآورد والیبال ارومیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیستم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه سوم بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، یزد، ورامین، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه پیگیری شد.

دربی والیبال ارومیه که با حضور کم رنگ نزدیک به ۳۰۰ تماشاگر ارومیه‌ای در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد یکی از تماشایی‌ترین دیدارهای هفته بیستم بود.

در این ماراتن زیبا و دیدنی که ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه به طول انجامید ست‌های سوم‌ و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به نفع شاگردان تندروان تمام شد و ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ ، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ به سود آذرباتری ارومیه رقم‌ خورد.

قاسم کارخانه، صابر کاظمی، جاوید اسمعیل زاده، سعید مصطفی وند، عادل غلامی، آرمان صالحی و علیرضا بهبودی برای تیم شهرداری ارومیه و برای آذرباتری ارومیه نیز بابک موسوی، امیر افشار، محمد بربست، محمدعلی فلاح، آرمان رحمانی، متین احمدی و محمد هشتوار به میدان رفتند.

آرمان صالحی از شهرداری ارومیه و بابک موسوی از آذرباتری از داور این دیدار کارت زرد گرفتند.

بهرام سلیمانی و مسعود قاری به ترتیب به عنوان ناظران فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند و اصغر میرزایی به عنوان داور اول با کمک مهرداد شوشتری امر قضاوت شهرآورد ارومیه را بر عهده گرفتند.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه هم اکنون با ۵ برد و کسب ۱۵ امتیاز همچنان در قعر جدول است و تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز با ۱۳ برد و اندوختن ۳۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

هفته بیست و یکم این رقابت‌ها، روز چهارشنبه ششم بهمن ماه برگزار می شود که طی آن تیم‌ شهرداری ارومیه میهمان مس رفسنجان و تیم آذرباتری ارومیه میهمان راهیاب ملل مریوان هستند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول