اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استاندار سمنان: نیروی انتظامی با افراد مخل امنیت مقتدرانه برخورد می‌کند

استاندار سمنان گفت: نیروی انتظامی برابر مردم مهربانانه، عزتمندانه و اخلاق مدار بوده و با کسانی که ناامنی ایجاد می‌کنند، مقتدرانه برخورد می‌کند.

استاندار سمنان: نیروی انتظامی با افراد مخل امنیت مقتدرانه برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در حسینیه نیروی انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و گران‌قدر نیروی انتظامی و شهید گران‌قدر، سرهنگ دوم رنجبر که به دست اراذل و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اظهار کرد: بر حسب وظیفه خدمت همکاران پرتلاش این شهید گران‌قدر در نیروی انتظامی استان سمنان و به‌منظور عرض تسلیت رسیدیم و برای این شهید گران‌قدر از خداوند متعال علو درجات و برای خانواده‌شان صبر و شکیبایی آرزومندم.

وی افزود: بابت تمام تلاش‌ها و کوشش‌هایی که شما عزیزان در نیروی پرتلاش و خدوم نیروی انتظامی به انجام می‌رسانید، تقدیر دارم.
هاشمی خاطرنشان کرد: استان سمنان با توجه به وسعت بالا، استان برتر در بحث امنیت پایدار بوده که این مهم حاصل همت و پشتیبانی مردم، عنایت خداوند و مدیریت و اشرافیت پرسنل خدوم و پرتلاش نیروی انتظامی است.

وی بیان کرد: با وجود ناامنی‌ها در اطراف کشور عزیز ایران اسلامی، این کشور با اتکای به خداوند و نعمت ولایت، پشتیبانی مردم و اشرافیت و وحدت کامل بین نیروهای مسلح، از امنیت پایدار برخوردار است.

استاندار سمنان گفت: مرزبانان و نیروی انتظامی، ارتش و سپاه ما در بحث حفظ و حراست از مرزهای کشور بسیار مقتدرانه عمل می‌کنند.

هاشمی تصریح کرد: پرسنل خدوم نیروی انتظامی در گرما و سرما خدمتگزار مردم هستند که ما نیز بر حسب دینی که نسبت به شهدای نیروی انتظامی و خانواده این عزیزان داریم، برای عرض تسلیت خدمت شما بزرگواران رسیدیم.

استاندار سمنان گفت: حضور پرشور مردم در سایه شیوع کرونا در مراسم تشییع این شهید گران‌قدر در شیراز، نشان از قدرشناسی مردم از نیروی انتظامی دارد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول