اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نیروی انتظامی خادم و مورد اعتماد مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: نیروی انتظامی با ارائه خدمات مختلف به مردم بسیار خوش‌نام و مورد اعتماد مردم است.

نیروی انتظامی خادم و مورد اعتماد مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا با وی، اظهار کرد: نیروی انتظامی در جامعه با حضور در بخش‌های مختلف و خدمات شبانه‌روزی نیرویی بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با ارائه خدمات مختلف به مردم بسیار خوش‌نام است، تأکید کرد: این خوشنامی باید با تداوم خدمت حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: خوشنامی با تلاش به دست می‌آید و چه‌بسا حفظ خوشنامی از رسیدن به آن مهم‌تر باشد.

شاهچراغی با بیان اینکه کشفیات ناجا در کشور معجزه است، ادامه داد: با توجه به نوع جرم‌ها متوجه تیزهوشی و بیداری مأموران انتظامی در کشف می‌شویم و مردم باید شاکر و همراه ناجا باشند.

وی با اشاره به اینکه خوبی نزد خدا و مردم گم نمی‌شود، گفت: ناجا در استان سمنان نیرویی سالم است و زیرمجموعه آن نیز عملکرد درستی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین (ع) اسلام را در سه ویژگی خلاصه کردند که اگر به آن عمل شود به اسلام ناب می‌رسیم، گفت: تقوا یعنی خداترسی اولین ویژگی است، اگر خدا کنار برود همه چیز کنار می‌رود، برخی مشکلات کشور از اینجاست که کمی از خدا فاصله گرفته‌ایم.

شاهچراغی اضافه کرد: ویژگی دوم بندگی است؛ صفتی که خداوند از بندگان انتظار دارد و سومین صفت خادم بودن است؛ زیرا رضایت خدا در رضایت خداوند است.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی در این سه بخش درخشندگی دارد و از مجموعه نیروهای انتظامی در استان سمنان به خاطر خدماتشان قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول