اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انقلابی‌گری یعنی ارزش‌های انقلاب را حفظ کردن/ ارکان نظام در اختیار مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: اصیل‌ترین گفتمانی که می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز مردم باشد، گفتمان دفاع مقدس است، چرا که علی‌رغم همه مشکلات، اما گفتمانی ولایت‌محوری و مردم محوری پاسخ‌گو بودن را در جامعه اصل کرد.

انقلابی‌گری یعنی ارزش‌های انقلاب را حفظ کردن/ ارکان نظام در اختیار مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری امشب در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نقش مردم و رهبری در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از پایه‌های اساسی در انقلاب اسلامی مردم بوده و هستند، اصلی که در عرصه سیاست بسیار لازم است.

معاون سیاسی استانداری لرستان، جمهوریت و اسلامیت را از شعارهای اساسی انقلاب عنوان و تصریح کرد: نقش مردم طی این ۴۳ سال بسیار بارز است، همچنان که در بخش حضور در صحنه و تعیین سرنوشت، هیچ کشوری در جهان امروزی از ابتدا تا کنون قانون اساسی خود را به رای نگذاشته، اما نظام جمهوری اسلامی با برگزاری رفراندوم، قانون اساسی و دیگر انتخابات را با رای مردمی برگزار کرده است.

 ارکان نظام جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار دارد

ستاری با بیان اینکه ارکان نظام جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار دارد، افزود: همین ویژگی در بعد کلان کشور را مردم لرستان نیز دارند، همچنان‌که مردم در همه انتخابات استان نقش ویژه‌ای داشتند.

وی ادامه داد: توطئه‌های عجیبی علیه ایران از گذشته شکل گرفته است، دشمن به این جمع‌بندی رسید که در زمان نوپا بودن انقلاب اسلامی با حمله نظامی کشور را از بین ببرند، ما فقط روبروی یک جریان شکست‌خورده رژیم بعث نبودیم، بلکه آمریکا و تمام اتاق فکر جهان استکبار به سرکردگی صدام وارد عرصه شده بودند.

معاون سیاسی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه هر کوچه از این نظام، برگ از تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: وقتی دشمن نتوانست در عرصه جنگ نظامی پیروز شود، وارد جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با جمهوری اسلامی شد، با این وجود همراهی و استقامت ملت ایران همه توطئه‌ها را خنثی کرد.

ستاری به نقش سکانداری ولایت و رهبری در حرکت‌های پیروزمندانه مردم اشاره و خاطرنشان کرد: اگر رهبری حکیمانه و خردمندانه در راس این حرکت قرار نگیرد، نتیجه آن چیزی است که امروز در کشورهای عربی می‌بینیم.

وی تصریح کرد: امامین انقلاب، نظام جمهوری را از طوفان‌های بسیار پر فراز و نشیب نجات داده و می‌دهند، سلامت امروز انقلاب را مدیون مقام معظم رهبری هستیم، رهبری فرزانه که مورد اعتماد مردم است، توانسته کشتی انقلاب اسلامی را به‌گونه‌ای حرکت دهند و به جایی برسانند که امروز با نظامی باصلابت روبه‌رو هستیم.

معاون سیاسی استانداری لرستان، رمز ماندگاری و اقتدار انقلاب اسلامی را جامعیت آن دانست و افزود: انقلاب را نمی‌توانیم تنها اقتصادی و یا فرهنگی و یا سیاسی تلقی کنیم، بلکه انقلابی جامع بوده که همیشه انقلابی‌گری آن مانده است.

 انقلابی‌گری یعنی ارزش‌های انقلاب را حفظ کردن

ستاری ادامه داد: انقلابی‌گری یعنی ارزش‌های انقلاب را حفظ کردن چنانکه مقام معظم رهبری بارها فرمودند که جهاد تلاشی است که منجر به شناخت دشمن روبه‌رو شود، اگر این نوع جهاد محقق شود، یک روز مردان دفاع مقدس را تحویل جامعه می‌دهد، یک روز مردان علم و فناوری و یک روز در عرصه خدمت‌گذاری و رمز ماندگاری جهاد تبیین است.

وی به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف، مسوولین را پای عمل و عملیاتی آورده است، عرصه اجرایی و تغییرات متعدد با روی کار آمدن نگرش‌های مختلف را طی این ۴۳ سال مشاهده کرده‌ایم، مردم سالاری یعنی گردش نخبگان و این نخبگانی که توسط مردم انتخاب می‌شوند باید بدانند که با عملکرد نامطلوب، گردش بعدی جایگزین آن‌ها خواهد شد.

اصیل‌ترین گفتمانی که می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز مردم باشد، گفتمان دفاع مقدس است

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه پس از ۱۲ دولت با ۱۲ تفکر، اکنون شاهد روی کارآمدن دولت سیزدهم هستیم، افزود: اصیل‌ترین گفتمانی که می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز مردم باشد، گفتمان دفاع مقدس است، چرا که علی‌رغم همه مشکلات، اما گفتمانی ولایت‌محوری و مردم محوری پاسخ‌گو بودن را در جامعه اصل کرد.

ستاری بیان داشت: امروز نیز دولت سیزدهم براساس همان گردش نخبگان در عرصه اجرا وارد شده است که اجرا را بر اساس گفتمان انقلابی،رویکرد جهانی و شایسته‌سالاری دنبال کرد.

وی با بیان اینکه مردم در فرصت‌های متعدد متوجه می‌شوند که چه تفکری را انتخاب کنند که پاسخ‌گو باشد، افزود: امروز مردم تفکر گفتمان انقلابی را انتخاب کردند و منتظر هستند که این رویکرد چه تحولی را در جامعه رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول