اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مرکز فرهنگی دفاع مقدس باید از اعتبارات ملی برخوردار شود

استاندار مازندران گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باید ملی شود و از امکانات و بودجه ملی برخوردار شود.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس باید از اعتبارات ملی برخوردار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سید محمود حسینی‌پور  استاندار مازندران در چهارمین جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، شورای حفظ آثار استان و ستاد راهیان نور استان مازندران با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه مسیر و خط شهدا باید الگویی در جامعه برای ما مسوولان و مدیران در خدمت‌رسانی به مردم باشد، اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین مسیر احیای مدیران بخش ارزشی و بصیرتی راهیان نور است و مسوولان باید در این زمینه پیش قدم شوند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری اجرایی راهیان نور کمک حال باشند تا این برنامه به نحو احسنت در استان اجرا شود.

حسینی‌‌پور با بیان اینکه مازندران استانی گردشگرپذیر است، گفت: تلاش کنیم با توجه به ظرفیت‌های استان قدمی در راستای افزایش گردشگر و درآمدزایی این حوزه برداشته و مقصد گردشگری خود را از اعتبارات ملی بهره‌مند سازیم.

حسینی‌پور گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باید ملی شود و از امکانات و بودجه ملی برخوردار شود چرا که معتقد هستیم استان گردشگرپذیر هستیم و سالانه ۴۰ میلیون مسافر داخلی و ۲۰۰ هزار مسافر گردشگر خارجی به مازندران سفر می‌کنند.

وی بیان کرد: باید ارزش‌های دفاع مقدس و مظلومیت مردم و شهدا را از دریچه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به مردم دنیا نشان دهیم و لازمه‌اش مجهز شدن این مکان به ۱۰ زبان بین‌المللی است؛ چراکه بزرگترین محل تبلیغ ارزش‌هاست و باید بودجه درستی به این مکان اختصاص یابد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران در برگزاری بزرگداشت ارزش‌های انقلاب و شهدا از استان‌های اول است، گفت: در سفر پیش‌روی رئیس جمهور به استان یکی از برنامه‌ها، بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول