اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

2 فوتی و 2 مجروح در اثر واژگونی سمند در چمن بید

فرمانده پلیس‌راه چمن بید گفت: واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر ۳۴ محور چمن بید به جنگل گلستان ۲ فوتی و ۲مجروح در پی داشت.

2 فوتی و 2 مجروح در اثر واژگونی سمند در چمن بید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سرگرد هادی روحانی، فرمانده پلیس‌راه چمن بید در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام ۲ فوتی در اثر واژگونی سمند در این شهرستان، اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۴ امروز و در پی اعلام یک مورد واژگونی خودروی سمند در کیلومتر ۳۴ محور رباط قره بیل به جنگل محدوده ۲ راهی روستای آرمادلو بلافاصله گشت پلیس‌راه و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه سرنشین جلو و یکی از سرنشینان عقب خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند، گفت: راننده و سرنشین دیگر این خودرو نیز مصدوم و توسط عوامل امدادی مورد مداوا و رسیدگی قرار گرفتند.

فرمانده پلیس راه چمن بید افزود: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد علت این حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده سمند بوده است.

سرگرد روحانی بابیان اینکه همواره خستگی و خواب‌آلودگی باعث بروز حوادث تلخ و دل‌خراش می‌شود از رانندگان عزیز خواست تا به‌محض احساس خستگی حتماً در محل مناسبی توقف کرده و بعد از رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول