اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ضرورت ارتقای ایمنی ۴ هزار کیلومتر از جاده‌های خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با توجه به ضرورت ارتقای ایمنی ۴ هزار کیلومتر راه آسفالته در استان و کمبود اعتبارات، تمرکز بر اقدامات به نسبت کم هزینه به ویژه متناسب با نوع تصادفات محورهای استان است.

ضرورت ارتقای ایمنی ۴ هزار کیلومتر از جاده‌های خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز جعفر شهامت، مدیرکل راهدارى و حمل و نقل جاده اى خراسان شمالى در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام خط کشی هزار و ۱۳۰ کیلومتر از محورهای استان، اظهارکرد: در این مدت ۵ هزار ۱۰۰ متر مربع علائم افقی، ۷ هزار و ۲۹۰ عدد علائم ایمنی و ۴۹۶ مترمربع تابلوی اطلاعاتی نصب و ۱۰ هزار و ۲۱۳ تابلوی علائم ایمنی و هزار و ۹۲۹ متر مربع تابلوی اطلاعاتی تعمیر شده است.

وی گفت: همچنین ۳.۳ کیلومتر حفاظ گاردریل ۲ موج و ۱.۴ کیلومتر نیوجرسی، نصب و ۱۵ کیلومتر شیار لرزاننده اجرا و پایه ۱۸۱ عدد چراغ روشنایی رنگ آمیزی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به این که روشنایی در ۴ تقاطع و در یک پارکینگ طی امسال نصب شده است، افزود: ۲۵.۲ کیلومتر شیب شیروانی به صورت امانی، ایمن سازی و ۴۶۹ عدد چراغ چشمک زن تعمیر و نصب شده است.

وی با اشاره به صرف بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای اقدامات مذکور، خاطرنشان کرد: بازسازی، نوسازی و تعمیر تابلوهای علائم، روشنایی و چراغ چشمک زن همچنین خط کشی محورها در راستای ارتقای سطح ایمنی و سهولت تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان انجام می شود و یکی از مهمترین برنامه ها با توجه به ضرورت ارتقای ایمنی ۴ هزار کیلومتر راه آسفالته در استان و کمبود اعتبارات، تمرکز بر اقدامات به نسبت کم هزینه به ویژه متناسب با نوع تصادفات محورهای استان است که نقش مهمی در بهبود ایمنی راه های استان دارد.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول