اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بهره‌برداری از 12 طرح آب‌وفاضلاب در خراسا‌ن‌شمالی به مناسبت دهه فجر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: افتتاح 12 پروژه آب و فاضلاب بااعتباری بالغ بر 39 میلیارد تومان و جمعیت تحت پوشش 23 هزار و 670 نفر همزمان با ایام الله دهه فجر در استان خراسان شمالی انجام می شود.

بهره‌برداری از 12 طرح آب‌وفاضلاب در خراسا‌ن‌شمالی به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبر‌گزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، غلامحسین ساقی، مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: افتتاح ۱۲ پروژه آب و فاضلاب  بااعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان و جمعیت تحت پوشش ۲۳ هزار و ۶۷۰ نفر همزمان با ایام الله دهه فجر در استان خراسان شمالی انجام می شود.

وی گفت: آبرسانی به روستاهای قوچ قلعه، روستا های بالادست سد شیرین دره شامل، تازه قلعه،بربرقلعه، یالان چی و روستای قلعه خان، آبرسانی به مجتمع ۱۵ روستایی سینان، مجتمع ۱۱ روستایی زرق آباد، آبرسانی به روستاهای دویدوخ و خرق و هم چنین آبرسانی به سایت عشایری میاندشت را از مهمترین  پروژه های ابرسانی است که در ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهدرسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، با اشاره به بهره برداری از ۶ پروژه آبرسانی در این ایام در شهرستان های استان، اضافه کرد: از این تعداد یک پروژه آبرسانی در بجنورد، ۲ پروژه در مانه و سملقان، ۱ پروژه در اسفراین، و در شهرستان های رازوجرگلان و فاروج هر کدام ۱ پروژه به بهره برداری می رسد.

وی با توجه به این که ۶ پروژه  نیز در بخش فاضلاب دراستان به بهره برداری می رسد، گفت: ۶ هزار و ۷۲۰ متر اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و نصب ۱ هزار و ۲۷۰ فقره انشعابات فاضلاب در ۳ در شهربجنورد، اسفراین وآشخانه از مهمترین پروژه های بخش فاضلاب می باشد.

گفتنی است، وی اعتبار هزینه شده این پروژه ها را بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان و جمعیت تحت پوشش ۲۳ هزار و ۶۷۰  نفر اعلام نمود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول