اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اجرای ۷۶ هزار متر اصلاح و توسعه خطوط انتقال آب در خراسان‌شمالی

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: در نه ماهه سال جاری ۷۶هزار و ۸۰۰ متر اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع آب توسط شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی انجام پذیرفت.

اجرای ۷۶ هزار متر اصلاح و توسعه خطوط انتقال آب در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، غلامحسین ساقی، رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: افزایش جمعیت از یک طرف و ادامه روند خشک‌سالی و کاهش نزولات جوی از طرف دیگر تأمین آب آشامیدنی را به یکی از چالش‌های مهم تبدیل کرده است.

وی گفت: به همین دلیل ضرورت اقدامات پیشگیرانه به‌منظور کاهش هدر رفت آب ناشی از تلفات در خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب به یکی از نیاز‌های اصلی شرکت های آب و فاضلاب تبدیل شده است.  

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: در همین راستا و به منظور کاهش چالش های احتمالی، این شرکت توانست از ابتدای سال تا کنون ۷۶ هزار و ۸۰۰ متر اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب را در سطح استان انجام دهد.  

ساقی تصریح کرد: از ۷۶ هزار و ۸۰۰ متر اصلاح و توسعه انجام شده ۳۳ هزار و ۷۷۰ متر مربوط به اصلاح شبکه های فرسوده است که در راستای جلو گیری از هدررفت آب و ارائه خدمات بهتر به هم استانی ها انجام گرفته و ۴۳ هزار و ۳۰ متر نیز مربوط به توسعه خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب می باشد که با توجه به برنامه های شرکت در راستای رفع نیاز های هم استانی ها انجام گرفته است.  

وی خاطر نشان ساخت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با تحت پوشش قراردادن ۲۴ شهر و ۶۹۴ روستا دارای ۳۴۶هزار و ۹۲۷ مشترک آب می باشد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول