اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

10 تعاونی در دهه فجر افتتاح می‌شود/ اشتغال‌زایی برای 69 نفر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: برای ایجاد ۱۰ تعاونی‌ حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که برای ۶۹ نفر اشتغالزایی می‌کند.

10 تعاونی در دهه فجر افتتاح می‌شود/ اشتغال‌زایی برای 69 نفر در چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به مناسبت دهه فجر در راستای اجرای طرح کمیته کارگری و کارفرمایی ۱۰ تعاونی در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی و صنایع دستی مانند پرورش قارچ، سازه‌های گلخانه‌ای، خیاطی، قالیبافی و ... افتتاح خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: برای ایجاد این تعاونی‌ها حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که برای ۶۹ نفر اشتغالزایی می‌کند.

مولوی بیان کرد: این تعاونی‌ها در شهرستان‌های فارسان، لردگان، شهرکرد، سامان و بروجن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از برگزاری ۵۹ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های شاخص از جمله ترویج نماز، دیدار با خانواده‌های شهدا، برپایی میز‌خدمت، تجلیل از مدافعان سلامت، برپایی مسابقات ورزشی، توزیع بسته‌های حمایتی و ... نیز از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ایام الله دهه فجر است.

وی در پایان گفت: جامعه کار و تلاش همواره در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پیشرو هستند و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم را از ویژگی‌های خود می‌دانند.

 انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول