اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نمایش «تحت تعقیب» به صحنه می‌رود

نمایش تحت تعقیب ساعت ۱۶ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۲ و ۱۳ بهمن) نمایش تحت تعقیب نوشته و کارگردانی« امیر محمد موسی‌زاده» در سالن آمفی تئاتر شهید باغبانی ساری اجرا می‌شود.

نمایش «تحت تعقیب» به صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، از سری برنامه‌های دهه فجر انقلاب، نمایش تحت تعقیب در سالن شهید باغبانی ساری اجرا می‌شود.

ساعت ۱۶ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۲ و ۱۳ بهمن) نمایش تحت تعقیب نوشته و کارگردانی« امیر محمد موسی‌زاده» در سالن آمفی تئاتر این مرکز به روی صحنه می‌رود.

«یاسر محمودی برنتی» مسؤول هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران درباره اجرای این برنامه، گفت: این اثر که محمد‌رضا کامیاب تهیه‌کننده آن است کاری مشترک از حوزه هنری و موسسه شهید مطهری است.

وی درباره نمایش تحت تعقیب افزود: این نمایش ۳۵ دقیقه‌ای با ۶ بازیگر اجرا می‌شود و داستان مردی را (در دوران انقلاب) روایت می‌کند که به رغم تدابیر ساواک به حفظ و انتشار اعلامیه های امام مشغول است و در این مسیر دچار حوادثی می‌شود.

شایان ذکر است که علاوه بر نمایش تحت تعقیب، چند نمایش خیابانی دیگر نیز در حوزه هنری مازندران ویژه ایام دهه فجر تولید شده که در نقاط مختلف استان اجرا خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول