اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح و آغاز به کار 500 طرح و پروژه در دهه فجر در زنجان

فرماندار شهرستان زنجان گفت: بیش از ۵۰۰ طرح و پروژه طی ایام‌الله دهه فجر برای شهرستان زنجان در نظر گرفته شده است.

افتتاح و آغاز به کار 500 طرح و پروژه در دهه فجر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی عصر امروز در جمع نشست خبری با اصحاب رسانه زنجان در مورد برنامه‌های فجر 43 اظهار کرد: سعی ما بر ارائه آمار دقیق و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی بزرگ در تاریخ است، عنوان کرد: باید 40 سالگی انقلاب اسلامی متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ طرح و پروژه طی ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۴۸۲ طرح و پروژه در حوزه پروژه‌های عمرانی است.

خالقی با اشاره به اینکه ۴۳۳ طرح و پروژه در این بازه زمانی قرار است به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسد، اضافه کرد: ارزش ریالی این پروژه‌ها بالغ بر۱۶۰ میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه ۴۹ طرح به مرحله آغاز عملیات اجرایی با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان رسیده‌ است، تصریح کرد: در مجموع دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۵۰۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهیم شد.

وی با بیان اینکه ۱۷ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری علاوه بر پروژه‌های عمرانی نیز همزمان با دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، ادامه داد: این طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۸۹۰ میلیارد تومانی شهرستان افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از پروژه‌های زمینه اشتغال ۹۲۵ نفر فراهم می‌شود.

خالقی با اشاره به اینکه از آغاز عملیات اجرایی دو طرح سرمایه‌گذاری جدید با حجم سرمایه بالای 7 میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در شهرستان زنجان طی ایام دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: زمینه اشتغال ۶۰ نفری با تحقق این دو پروژه ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول